Skip to main content

Hallo KPN,

Thuis heb ik de Experiabox V10. Hierop heb ik al 1 Superwifi 2 bekabeld aangestoten en dit werkt prima. Nu wil ik een 2e superwifi 2 bekabeld aansluiten maar dit krijg ik niet werkend! Bij de installatie begint de Superwifi 2 groen te knipperen waarna het lampje na een tijdje uitgaat en verder niets meer doet. De afstand is te groot om e.e.a. draadloos te laten werken. Wat kan ik nog doen om het 2e superwifi 2 punt werkend te krijgen?

M.vr.gr. 

DH

Waar komt die SuperWiFi vandaan? Rechtstreeks bij KPN vandaan? Of bij marktplaats ofzo? Heb je hem al gereset? 

Rechtstreeks van KPN.

Beste ​@Don Haaksman geef de 2e SW#2 een fabrieksreset.

Sluit hem daarna bekabeld aan op de modem/router en laat hem minimaal een half uur aangesloten zitten tot hety groene lampje stabiel constant brandt.

Koppel de SW#2 daarna los en plaats hem op een gewenste plek.

Blijft het lampje stabiel groen, verbinding OK

Wordt het lampje stabiel oranje, dan staat deze te ver weg van de bron en moet je een ander plek zoeken of de 2e SW#2 ook bekabeld aansluiten op de modem/router of bekabeld aansluiten aan de 1e SW#2.

Ik heb hem al bekabeld aangesloten zitten. Dat werkt nu dus niet!

Hi ​@Don Haaksman, welkom bij onze community. 

Als ik het goed begrijp staat de wifi dus op de Experiabox uit en zijn de SuperWifi's met een kabel aangesloten. Dat is prima. Heb jij het advies van JanD gevolgd en de SuperWifi die niet goed werkt gereset? Zo ja, heb je ook geprobeerd om een schone installatie te doen van de modem en de SUperWifi's? Zie hieronder hoe je dit doet. 

Wel al een keer gereset. De rest ga ik even proberen, bedankt!

Reageer