Skip to main content

We maken gebruik van de V10a modem met daarbij 3 Super WiFi 2 punten. Hiervoor had ik een ander mesh systeem en op elke verdieping 1 dat zonder problemen werkte. 

Sinds de overgang naar KPN ben ik overgestapt op de SuperWifi 2 punten. Na een onstabiele internet lijn en nadat bleek dat bij een V10a modem deze niet als wifi punt gebruikt kan worden net als de V12 modem ben ik van 2 naar 3 wifipunten overgestapt. 

We zijn nu een aantal maanden verder, maar ik krijg deze wifi punten niet stabiel. Op een willekeurig moment valt er een wifi punt gewoon uit, dit gebeurt bij alle 3 de punten en heb deze al eens omgewisseld per verdieping nadat ik alles weer netjes volgens de juiste procedure heb gereset en opnieuw opgebouwd. Wanneer je daarna naar de logging kijkt dan ben je deze helaas kwijt. Lampjes branden altijd groen en als alles werkt heb ik niet de klagen. 

Wat kan er nog gedaan worden om dit probleem op te lossen, hoor het graag.

 Hoi @Mred79 welkom op ons forum! We hebben hier een handig artikel over!


Excuus voor mijn fout, ik heb geen V10a modem maar een V10 i.v.m. dubbele lijn. Verder heb je de toegevoegde handleiding gebruikt voor de installatie op de juiste manier. Hierbij is mijn eerste wifi punt bekabeld en dient als master. De rest van het probleem had ik al eerder vermeld. 


Ah okay, dit hoort ook gewoon te werken. Je hebt wifi op je V10 uitgeschakeld staan?
Voor dit soort dingen kun je het beste altijd even met ons bellen op 0800-0402, op het moment dat je storing ervaart.

Dit forum is bedoeld als een plek waar de community elkaar ook kan helpen met deze dingen. Ik ben dan wel benieuwd hoe je alles op elkaar aangesloten hebt zitten en wat voor apparatuur je precies gebruikt. Gebruik je switches? Welk type?


Alles gaat nu weer 6 dagen goed. Mocht het zich weer voordoen dan zal ik contact opnemen via het genoemde telefoonnummer en gegevens bij de hand hoe alles is aangesloten. Bedankt voor je hulp tot zover.