Skip to main content

Sinds gisteren gingen mijn vier wifipunten op oranje/wit. Na een reset van mij router en meerdere pogingen alles opnieuw te installeren is dit tot nu toe niet gelukt. Er is geen wifi signaal meer, de vaste aansluiting werkt wel. Via hulpprogramma van KPN meerdere keren nieuwe opstart gedaan, kabels vervangen enz. echter zonder resultaat. Wat kan ik verder doen? 

Welke WiFi punten heeft u? Welke modem? Inidien het Super Wifi punten zijn probeer alles nog eens te resetten en probeer vervolgens de stappen via de thuis app te volgen. 


Ik heb de witte super WiFi punten en de experia v10 router. Inmiddels heb ik al 5 keer alles gereset, zonder resultaat. Ik heb nu helemaal geen WiFi signaal meer waardoor de “thuis app”. van kpn ook niet werkt. 


Zijn ze allemaal of deels bekabeld?

Krijgen ze wel ip adres? Zie je ze terug in het modem?

Kun je de eerste benaderen via 192.168.2.251 of een ander ip adres.

 

Voor de zekerheid:

Resetten doe je door pinnetje ingedrukt te houden?


Ja, ik heb van het super WiFi punt het pinnetje ingedrukt gehouden. Inmiddels heb ik een ander WiFi punt verwisseld met de bedraadde versie. Nu komt de WiFi weer in de lucht. Wel blijft het lampje van dit punt groen knipperen…


De andere punten staan nog uit. Als ik deze nu probeer gaan ze snel op rood. 


Hoi @Super wifi punten op rood, als het lampje nu groen knippert, dan is die een wifi verbinding aan het opbouwen. Hij zou dan wel naar stabiel groen moeten gaan in de loop van tijd. 

In ieder geval wil ik je een schone installatie van de SuperWifi punten adviseren. Gaat het dan goed?