Skip to main content

Circa een week hebben via dvs nternet.

Toen de monteur de installatie ging aansluiten hebben wij gemeld dat de dvd maar voor tijdelijk was  en deze na een korte tijd naar boven ging in de studeer kamer .

Hij vertelde dat ik de dvs uit het stopcontact kon halen en deze boven in de studeerkamer kan aansluiten.

Nou niet dus, de modem staat bij ons in de woonkamer,  waar ook de tv staat en die werkt prima met de dvs doos. Als ik de andere dvs doos die in de andere hoek van de kamer staat,  eruit haal heb ik geen tv en zeker geen internet meer,  de monteur heeft een draad getrokken van de telefoonaansluiting en daar ook de modem geplaatst, omdat zegt hij er geen telefoonkabel naar boven loopt!

Kunt u het nog volgen?

Wat nu te doen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Nee. Misschien kun u een paar foto's plaatsen? Of een schets maken?

Als u het modem en de tv bij elkaar heeft staan, waarom heeft u nu dan überhaupt een dvs?


Dan zeg ik, en het enige wat ik kan bedenken, glasvezel en de NT/ONT en modem.zijn met de DVS met elkaar verbonden.

Alleen stukje verderop in de kamer klinkt als, dom, heel dom, kan ook met een kabeltje, stabieler,  betrouwbaarder en veel goedkoper.


Hallo en welkom op het forum @70Ronald, het is mij en ik geloof ook de meelezers niet helemaal duidelijk hoe de apparaten nu bij jou zijn aangesloten. Kun je dit iets meer toelichten? 


Waarschijnlijk word het probleem opgelost. 

Volgens KPN moet ik een 3 dr VDS adapter aanschaffen, deze komt binnenkort, en hoop dan dat het probleem is opgelost. 

Heb nu 1 modem + vds adapter in de hoek van de woonkamer staan en aan de anderd6kant van woonkamer  tv met een vds adapter. 

Boven de pc nu zonder vds en daar zou dus de 3 de adapter moeten komen, en dan zou alles moeten opgelost zijn!