Skip to main content

Mijn super wifi versterkerslampjes branden op beide Paars. Ik heb meerdere malen via de kpnsite dit proberen op te lossen maar na het verbinden aan de kabel (dan groen) daarna weer paars of geel. Omdat ik fanatiek game ben ik nu maar met alles aan de kabel gegaan maar nu krijg ik steed connect interupt of zoeiets. Vaak denk ik over te stappen naar een andere provider, ik ben hier zo klaar mee.

Hi @Albert1958, welkom hier. 

Dus ook via rechtstreekse kabel op de modem ervaar je deze problemen? Mag ik weten of je glasvezel van ons hebt, welke modem je van ons hebt en welke SuperWiFi's je hebt? En heeft dit ook gewerkt in het verleden?

Eventueel kun je ook met ons bellen, gaat net iets sneller. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


hoi Alex,

Ik heb glasvezel van KPN en ik heb super wifi ( zwarte schijf)2x. deze heb ik aangeschaft op aanraden van de monteur omdat ik op de slaapkamers geen wifi had.
Ik heb een appartement van 80 m2 dus vond ik al vreemd dat ik 2 van die punten a 30 euro nodig had.
Ik heb van af dag 1 problemen gehad met de aansluiting van KPN zowel de tv als internet en ik ben dan ook sterk van plan om toch mar weer over te stappen.

Ik heb nu internet bekabelt en nog krijg ik connectie interruptie en dat wil ik tijdens het gamen niet hebben.

En de tv tuner als die het niet doet op de slaapkamer dan moet ik hem afkoppelen en in de kamer aansluiten en als hij het dan doet kan ik hem weer naar de slaapkamer doen en kan een paar dagen kijken.
Dat is in het kort mijn KPN abonnement, lekker he?

Albert

P.s mijn modem is kpn box 12B


Duidelijk. Vreemd dat internet via een kabel ook problemen geeft. Zou je het glasvezelkastje 10 seconden stroomloos willen maken en daarna de Box 12 ook? Als dat ook niet helpt, zou je de Box 12 helemaal willen resetten


Dat wil ik vandaag nog wel proberen maar dat is dan ook het laatste wat ik doe, ik heb nu zoveel handelingen gedaan dat ik bijna een installatie diploma van kpn installatie technisch monteur krijg toe gestuurd 😁😁


Reageer