Skip to main content

kijk, ik kan best begrijpen dat KPN niet zomaar bij iedereen alles kan vernieuwen.
Maar wat ik wel vreemd vind dat, na controle, blijkt dat mijn Modem verouderd is en ik een nieuwe kan ophalen Mooi, maar, ik heb zelf voor op de eerste verdieping een aantal jaren geleden een fritzbox gekocht en als AP gebruikt voor best wel veel geld. nu heb ik begrepen dat dat niet meer gaat werken en eerlijk gezegd werkte het de laatste tijd toch al niet best meer. nu moet ik dus twee ( waarom twee?) “super wifi” kastjes voor € 80 erbij nemen. En eerlijk gezegd heb ik het al besteld maar vind het als oud klant die nog nooit een cadeautje gezien heeft, toch een beetje wrang. Persoonlijk had ik het netter gevonden als KPN zelf de klanten ervan op de hoogte had gehouden dat hun modem vervangen moet worden. En het lijkt mij dat een bedrijf als KPN dat toch allemaal wel keurig in de computers heeft staan en dat dat helemaal geautomatiseerd kan gaan. Maar ja, nogmaals een beetje wrang dat het mij dan € 80 moet kosten en nieuwe ze er gratis bij krijgen met een surface ook nog eens, in principe maak je hier geen vrienden mee. Ach, misschien zie ik het wel weer helemaal verkeerd maar wilde het toch even van mij afschrijven.

 Met vriendelijke groet

Peter Rommen



Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

kijk, ik kan best begrijpen dat KPN niet zomaar bij iedereen alles kan vernieuwen.
Maar wat ik wel vreemd vind dat, na controle, blijkt dat mijn Modem verouderd is en ik een nieuwe kan ophalen Mooi, maar, ik heb zelf voor op de eerste verdieping een aantal jaren geleden een fritzbox gekocht en als AP gebruikt voor best wel veel geld. nu heb ik begrepen dat dat niet meer gaat werken…

Dat is onzin. Dat blijft gewoon werken. Er is geen enkele reden waarom dat niet meer zou werken.


Admin: meeverplaatst


Van wie heeft u dit begrepen? Ik ben niet heel technisch maar heb de V8  V10 en V10a gehad en alles wat ik toen kon, kan ik nu nog steeds.


Admin: meeverplaatst


@Peter Rommen Hoi Peter, goed dat je je zorgen over het vervangen van je modem deelt. We denken hier op het forum graag met je mee.

Fijn dat Nick en Jeroen al toegesneld zijn in jouw topic! Wat zij aangeven klopt. Je mag natuurlijk zelf weten welke apparatuur je achter jouw modem aansluit. Dat je modem vernieuwd of vervangen moet worden, zegt niks over wat je verder thuis kan aansluiten. SuperWifi is een optie die we vanuit KPN aanbieden en verkopen om je wifi te verbeteren. Je bent niet verplicht om hiervoor te kiezen. 

Is het zo duidelijker? Laat het gerust weten als je vragen hebt.


. Maar ja, nogmaals een beetje wrang dat het mij dan € 80 moet kosten en nieuwe ze er gratis bij krijgen met een surface ook nog eens, in principe maak je hier geen vrienden mee. Ach, misschien zie ik het wel weer helemaal verkeerd maar wilde het toch even van mij afschrijven.

 Met vriendelijke groet

Peter Rommen



Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi Peter, 

Als je het verkeerd zie dan zie ik het ook verkeerd. Ik ben het namelijk helemaal met je eens.

KPN maakt hiermee zeker geen vrienden mee onder degenen die al lang klant zijn!


Wat denkt u verkeerd te zien? Nieuwe klanten krijgen ze als welkomstcadeau dus moeten ze de welkomstkorting inleveren.  Dus gratis zijn ze niet echt.


Wat denkt u verkeerd te zien? Nieuwe klanten krijgen ze als welkomstcadeau dus moeten ze de welkomstkorting inleveren.  Dus gratis zijn ze niet echt.

In onze wereld zijn spullen die je krijgt zonder dat je daarvoor hoeft te betalen gratis. Ook al is het in plaats van andere gratis spullen, het blijft gratis.


Wat denkt u verkeerd te zien? Nieuwe klanten krijgen ze als welkomstcadeau dus moeten ze de welkomstkorting inleveren.  Dus gratis zijn ze niet echt.

In onze wereld zijn spullen die je krijgt zonder dat je daarvoor hoeft te betalen gratis. Ook al is het in plaats van andere gratis spullen, het blijft gratis.

In mijn wereld is er niets gratis, alléén de zon. Linksom of rechtsom betaal je indirect overal voor.

 


Wat denkt u verkeerd te zien? Nieuwe klanten krijgen ze als welkomstcadeau dus moeten ze de welkomstkorting inleveren.  Dus gratis zijn ze niet echt.

In onze wereld zijn spullen die je krijgt zonder dat je daarvoor hoeft te betalen gratis. Ook al is het in plaats van andere gratis spullen, het blijft gratis.

In mijn wereld is er niets gratis, alléén de zon. Linksom of rechtsom betaal je indirect overal voor.

 

Dat maakt het alleen maar erger: dan moet ik betalen voor hetgeen ze gratis aan iemand anders geven. Als het toch al in de prijs zit die ik betaal wil ik ze ook gratis krijgen.


Hallo @Toine 58 , de nieuwe klanten die ze zogenaamd gratis krijgen, leveren hun korting voor een 1/2 jaar of 1 jaar daarvoor in, dus in feite betalen ze ze dus zelf.

 


Hallo @Toine 58 , de nieuwe klanten die ze zogenaamd gratis krijgen, leveren hun korting voor een 1/2 jaar of 1 jaar daarvoor in, dus in feite betalen ze ze dus zelf.

 

Ik blijf dat een rare gedachtengang vinden: dus als ik mag kiezen tussen een gratis ijsje of een gratis kopje koffie en ik kies dan voor de koffie heb ik toch de koffie betaald omdat ik geen ijsje kreeg?

Ik blijf dat anders zien, ik heb gratis koffie gekregen.


Hallo @Toine 58 , de nieuwe klanten die ze zogenaamd gratis krijgen, leveren hun korting voor een 1/2 jaar of 1 jaar daarvoor in, dus in feite betalen ze ze dus zelf.

En dan te bedenken dat die korting vaak meer dan 100 euro is. En de SuperWiFi's via de WiFi Manager voor 60 euro aan te schaffen zijn. Dus kiezen voor SuperWiFi's als nieuwe klant is eigenlijk een slechte deal. Die kan beter voor de korting kiezen.