Ik heb een v10 exp.box.
als je daar je superwifi op wilt aansluiten, moet je de eerste bedraad aansluiten en wifi op je v10 uitschakelen.
je eerste wifi punt van 100 euro vervangt dus de wifi van je experia box. (Vanaf v10 of ouder, dus compleet weggegooid geld)
Een v10a of hoger aanvragen heeft geen zin, volgens KPN is de v10 goed genoeg.
dus ik koop 1 super wifi om beter bereik te krijgen maar er is dus geen enkel verschil.
de eerste moet ook bedraad aangesloten worden, dus een extra stopcontact plaatsen.
3x gebeld met klantenservice, 1e keer zou ik teruggebeld worden, niet gebeurd. 2e keer in de wacht gezet, na een half uur maar opgehangen. 3e keer een mdw die mij vertelde dat ik geen nieuwe box krijg omdat die van mij nog goed genoeg is en het onzin is om een nieuwere te nemen.
op mijn vraag of hij het normaal vind dat ik een wifi punt heb waar ik dus niets aan heb, kreeg ik als antwoord:
ja, ik weet hoe het hier werkt dus ik vind dat normaal. U had ook wifi punten moeten bestellen via de wifi manager dan had u ze voor 69 euro gehad ipv 100 euro…. En ik kreeg de tip om mijn 3 wifi punten allemaal bekabeld aan te sluiten ipv draadloos (nadat ik hem vertelde geen kabels door huis te willen en kunnen trekken….
top service. Jammer dat ik mijn abbo net verlengd had want voor oude klanten doen ze hier niets.