Skip to main content

Mijn Experia WiFi punt lijkt niet meer op te starten. Bij reset knippert het lampje groen, maar daarna gebeurt er niets meer. Ben ik toe aan een nieuwe of is er iets anders aan de hand? Gek genoeg is mijn signaal best prima. Heb er ook nog eentje in de achtertuin en op de 2e verdieping.

Mijn Experia WiFi punt lijkt niet meer op te starten. Bij reset knippert het lampje groen, maar daarna gebeurt er niets meer. Ben ik toe aan een nieuwe of is er iets anders aan de hand? Gek genoeg is mijn signaal best prima. Heb er ook nog eentje in de achtertuin en op de 2e verdieping.

Staat het lampje niet gewoon uit. Druk eens kort op de WPS knop aan de achterzijde om te zien of het aan gaat. 


Hoi Bruistablet, ik zie niet direct een wps knopje aan de achterkant? Heb 2 uitgangen, een reset en  aan/uit knop.


Hoi Bruistablet, ik zie niet direct een wps knopje aan de achterkant? Heb 2 uitgangen, een reset en  aan/uit knop.

Het knopje zit aan de rechter zijkant @Lekkermoeilijkdoenmetnamen als je er voor staat.

 


Hoi Bruistablet, ik zie niet direct een wps knopje aan de achterkant? Heb 2 uitgangen, een reset en  aan/uit knop.

Het knopje zit aan de rechter zijkant @Lekkermoeilijkdoenmetnamen als je er voor staat.

 

Klopt ik was in de war met de reset knop.


@JanD en @BruisTablet jullie hebben helemaal gelijk. Knopje ingedrukt en alles brandt! Dank voor de simpele oplossing!


@JanD en @BruisTablet jullie hebben helemaal gelijk. Knopje ingedrukt en alles brandt! Dank voor de simpele oplossing!

Goedemorgen @Lekkermoeilijkdoenmetnamen, mooi om te lezen dat je de oplossing hebt gevonden en ook bedankt voor het delen :)Â