Skip to main content

Ik heb een EB v12 en 3 EW punten (zwart vierkant). Twee werken prima en hebben de instellingen overgenomen van de EB.

De derde heeft problemen en broadcast het SSID dat onder het voetje zit.

Ik kan connecten met het wifi ww dat ook op het voetstickertje staat.

Als ik probeer te loggen op het instellingen scherm lukt het met het ww op het stickertje en wordt om een nieuw ww gevraagd. Dat lukt niet ,hij geeft aan dat het niet voldoet aan de ww regels (het nieuwe ww voldoet  uiteraard wel  aan de ww regels)

EW herstart, geen effect, EW reset geen resultaat, , reset zonde kabel en daarna aansluiten, geen resultaat.

Hij blijft het SSID broadcasten wat op het stickertje staat.
In de modem config zie ik hem wel staat ( gechecked op mac address).

Hoe krijg ik dat dit EW -het juiste SSID gaat broadcasten ( en dat ik kan inloggen en ww aanpassen?)

Als ik probeer te loggen op het instellingen scherm lukt het met het ww op het stickertje en wordt om een nieuw ww gevraagd. Dat lukt niet ,hij geeft aan dat het niet voldoet aan de ww regels (het nieuwe ww voldoet  uiteraard wel  aan de ww regels)

Probeer eerst toch nog eens een ander wachtwoord in te voeren. Voldoende lang en alleen de vreemde tekens gebruiken die opgesomd staan.

Geen andere.

Heb ik ook al geprobeerd. Bv Abc123@456. 

Maakt niets uit. 

Ww wat ik wil invoeren vebruik ik ook om op de andere EW in te loggen . Dus is een geaccepteerd ww.

Maar hoofd probleem is, waarom draat deze EW niet mee in het mesh netwerk? 

Mogelijk oude firmware. Hou je bij resetten het knopje wel lang vast? 10 of 15 seconden ofzo?

Tot alle lichtjes weer aangaan nadat ze uitgeweest zijn

ik heb het weer werken gekregen.
EW gereset en tegelijkertijd de EB gerestart. 
nu heb ik weer een werken mesh netwerk. Als ik nu probeer in te loggen op een van mijn EW dan wordt ik geforward naar mijn router URL ( zoals het hoort) 

Hoi ​@edwinf, fijn dat het inmiddels gelukt is! Ik las het topic net en ik dacht ook aan een reset voor de EW, zodat die weer gegevens kan overnemen. Je had zelf hetzelfde idee al, en het werkt allemaal weer 🙂 Laten we er ook vanaf blijven nu het werkt.

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer