Skip to main content

Dag iedereen,

Ik wilde vandaag in de KPN Thuis App mijn wifi wachtwoord even zichtbaar maken. Wat blijkt, hij ziet alleen de Experia Box, maar niet meer de drie versterkers in huis. Ik heb ze geprobeerd toe te voegen, dat lijkt dan te lukken, maar uiteindelijk bij opnieuw opstarten van de app niks te zien….

Ook zijn de losse Experia versterkers via 192.168.2.150 niet te bereiken. Hij blijft maar proberen in te loggen.

Heel frustrerend dit. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit weer snel kan oplossen zonder weer alles opnieuw in te stellen, nieuw wachtwoord enzovoort…..?

 

Alvast dank!

 

Marc

Hoi @Marc83, welkom terug!
Het kan kloppen dat er apparaten (zoals in jouw geval de experia wifi's) ontbreken uit de de KPN Thuis app.
Helaas heb ik daar ook niet echt een oplossing voor, het resetten wil soms wel helpen maar dat is ook geen garantie dat het goed blijft. Soms is herstarten ook al voldoende.

Op dit moment zijn we druk bezig met een vervanger voor deze app dus durf ik ook niet te zeggen dat hier nog een oplossing voor komt.
Meer informatie daarover kun je hier vinden:


Hoi! Bedankt voor het antwoord. Ik heb alleen een Experia 10 en geen 12. Daarnaast kan ik de Experia versterkers ook niet op afstand benaderen. Dit lijkt me niet met de app te maken hebben, toch? Verder heb ik volle snelheid en geen problemen met het internet.

gr,

Marc


Dat van de app staat eigenlijk los van welk type modem je hebt maar de box 12 is nu de eerste die de nieuwe software krijgt, daarom staat het in dat topic. Deze komt tzt ook naar de V10
Kun je wel inloggen via de webinterface van je experia wifi's? En had je alles ook al even herstart?
Anders is het resetten waarschijnlijk toch wel de eerstvolgende stap, maar als alles werkt is het maar even de vraag of dat de moeite waard is.


Daarnaast kan ik de Experia versterkers ook niet op afstand benaderen.

Wat bedoelt u hiermee? Wat is "afstand"? Bent u op vakantie in Australië en probeert u daarvandaan in te loggen op de versterkers? Of bedoelt u wat ander met "afstand"?


Bedankt voor de aanvullingen. Met op afstand bedoel ik de webinterface. Deze versterkers probeer ik met mijn laptop te benaderen via http://192.168.2.150/ Ik kom alleen geen steek verder. Hij blijft maar laden in het inlogscherm, maar ik kom niet verder.


Er is onweer geweest. Een flinke storing. Experiabox is een aantal keer opnieuw opgestart. Wonderbaarlijk genoeg doet alles het weer. 

 

Dank voor het meedenken! 


Ah dat kan natuurlijk ook 😅 bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het weer werkt!