Skip to main content

Beste forum leden,

 

Ik ben nieuw hier op het forum en bij deze dus mijn eerste vraag.

 

Na de laatste update van KPN voor het modem (KPN box 12) heb ik op de boven etage alleen maar problemen met de wifi repeater. Dit is een Fr!tz repeater 2400. Het huis is een 2 onder 1 kap woning uit 1959 en het modem hangt in de gang in de meterkast. De repeater hangt op de zolder en er branden 3 soms 4 streepjes van de 5.

Voordat de laatste update van het modem was er niks aan de hand en werkte alles prima. Echter met KPN gebeld te hebben en de wifi manager app te hebben gebruikt, konden hun geen probleem detecteren.

Nadat de repeater gereset is en opnieuw verbonden blijven de problemen. De laatste optie om het modem te resetten heb ik nog niet gedaan i.v.m. veel domotica module's voor de verlichting en rolluiken.

 

Wat kan hier nou het probleem zijn? Of moet ik toch maar het modem resetten en dan maar alles hier in huis opnieuw verbinden?

 

@Janssuh23 Welkom op het forum. 

Wat balen dat je Frits repeater niet goed meer werkt na de laatste update van je modem. 

Voor het opnieuw aansluiten of verbinden van de Fritz repeater heb ik deze informatie gevonden. 

Mocht dat het probleem niet oplossen dan ben ik bang dat volledig opnieuw configureren inderdaad nodig is. 

Dan is alles loskoppelen, het modem resetten en hierna alles 1 voor 1 weer aansluiten de beste optie.