Skip to main content

Beste mensen

Ik heb 2 wifi repeater maar op een dag deed de ene wifi repeater niet meer geeft wel aan dat lampje branden maar geen wifi 

Heb zelf alles gereset de modem en de repeater zou het kunnen zijn dat de repeater kapot is ?

En krijg ik daarvoor een nieuwe aan geleverd?

Gaat om Fritz repeater 1750e die werkt niet meer 

Graag verneem ik van kpn reactie terug

 

Gr jonny 

Hi @jonny en van harte welkom op ons forum!

Ik lees dat jouw FRITZ! repeater het niet meer (goed) doet. Ik ben allereerst benieuwd naar waar en wanneer je deze besteld hebt? Heb je een XS4ALL abonnement dat overgezet is naar de techniek van KPN

De reden dat ik deze vragen stel, is omdat we deze repeaters bij KPN niet hebben. Als je nog garantie op de repeater hebt, raad ik je aan om contact op te nemen met de verkoper. Als je een XS4ALL abonnement hebt, kan je hiervoor nog steeds contact opnemen met XS4ALL zoals je gewend was. Ook voor hulp en support.

Wat je ook nog kan doen, is de handleiding van de repeaters opzoeken en ze eerst eens resetten. Stel ze daarna opnieuw in en kijk of je wifi weer goed werkt. En een laatste tip, als blijkt dat je een nieuwe nodig hebt, we hebben wel een ander type FRITZ repeater in onze webshop. Ik hoop dat je op een van deze manieren verder komt :)


Hallo @jonny heeft de versterker wel de laatste firmware, te downloaden via de fabrikant van Fritz, een fabrieksreset wil ook vaak helpen. Die versterkers zijn in de regel niet stuk te krijgen.