Skip to main content
Beantwoord

Geen apparaat verbindt met de SuperWifi 1 punten na update

• 15 maart 2025
  • 27 reacties
  • 286 keer bekeken

Toon eerste bericht

• 2 april 2025

Ik ben nu weer een tijdje verder en geniet net zo lang van televisie. 

De nieuwe SW2’s hebben het voor elkaar. 

In het begin heb ik de nieuwe zwarte SW2’s stuk voor stuk aangemeld met een kabel en groen laten worden, maar had geen reset gedaan van het modem. Niet alle SW2’s deden het goed en internet wat nog niet helemaal stabiel.

Toen heb ik alles opnieuw opgebouwd (voor de tigste keer….) door een schone installatie te doen. Daarvoor ook glasnetwerk uitgezet voor 30 minuten, modem voor 30 minuten uitgezet. En dan stuk voor stuk de apparaten weer aangezet en gewacht met de volgende stap tot het apparaat helemaal was opgestart. De geresette superwifipunten daarna stuk voor stuk aangesloten en per stuk 30 minuten aan de kabel laten hangen. En ook dit per wifi punt totdat hij op de eigenlijke plek met wifi verbonden was in het meshnetwerk voordat ik het nieuwe SWpunt aansloot.

Daarna reageren alle smart apparaten weer en de tv laat ook alle zenders zien en ook alle opnames. WiFi lijkt ook stabiel.

Ik ben hier blij mee.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Goedemorgen ​@MBMW , mooi om te lezen dat je (inmiddels) weer blij bent en ook heel erg bedankt dat je dit hier nog met ons hebt willen delen, dat wordt heel erg gewaardeerd!

Reageer