Skip to main content
Beantwoord

Geüpdatet Superwifi op een niet geüpdatet modem

• February 24, 2025
  • 5 reacties
  • 154 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een update gehad van mijn KPN box 12 met mijn superwifi 2.

Omdat ik nu wel over ben gegaan naar een Fritzbox heb ik mijn (zelf aangeschafte) superwifi 2 punt verkocht.

Nu klaagt de koper dat deze het niet doet. De koper is echter nog niet over op de nieuwe software. Moet de koper eerst wachten tot dat zijn modem geüpdatet is, of maakt dat niet uit?

Beste antwoord door TDN

@Remko44 Hij moet de Wifi van de KPN modem uitzetten en de eerste SW2 bekabeld met de modem verbinden, deze werkt dan als master, de andere SW2 kunnen bekabeld of draadloos werken in mesh systeem van SW2.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 24, 2025

@Remko44 

Heeft hij ook een box 12 modem?

• Auteur
  • Topper
  • February 25, 2025

@PPR058x 

Ja, als het goed is heeft hij ook de box 12 moden.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 25, 2025

@Remko44 Hij moet de Wifi van de KPN modem uitzetten en de eerste SW2 bekabeld met de modem verbinden, deze werkt dan als master, de andere SW2 kunnen bekabeld of draadloos werken in mesh systeem van SW2.

• February 25, 2025

Ik denk dat die koper dan beter hier zelf een topic aan kan maken.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 27, 2025

Hi ​@Remko44, ik sluit me aan bij de opmerking van Marlon, dat de koper het best zelf even contact met ons kan opnemen. Dan kunnen we specifiek met zijn of haar situatie aan de slag gaan 🙂

Als het echter al op is gelost met de tip van TDN, dan is dat uiteraard niet meer noodzakelijk!