Skip to main content

Beste 

zojuist contact gehad met de klantenservice Kpn. Ik heb op 24-10-2022 een bevestiging van een verhuizing ontvangen per mail.  In de verhuizing nam ik kpn mee en zou 2 super WiFi punten ontvangen. Echter wordt mij zojuist telefonisch aangegeven dat ik dit niet aangekruiste heb bij mijn aanvraag verhuizing . Echter was dit niet te kiezen . Graag wil ik dit ontvangen. MAil is **********


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Goedemorgen @Anja-1960!

Top dat wij met je meeverhuisd zijn!

Ik begrijp dat je bij jouw verhuizing 2 SuperWifi punten zou ontvangen? Deze actie bieden wij sinds 05 oktober 2022 niet meer aan, dus ik ben benieuwd hoe je dit aanbod gekregen hebt? En wat staat er vermeld in de bevestiging van jouw verhuizing? Op basis daarvan voeren wij namelijk de verhuisopdracht uit.

​​​Ik lees je reactie graag.


Goedemorgen. Ik heb zelf de kon aan de lijn gehad dat dit inderdaad te kiezen was alleen had ik dit aan moeten kruisen. Echter in mijn aanvraag voor verhuizing was dit niet te kiezen maar het stond wel als actie als je klant bleef en ging verhuizen deze super WiFi punten zou krijgen. Degene die ik aan de telefoon had deze week vertelde dat de order gesloten was en niet meer geopend kon worden. 
dus dat dit per 5-10 niet meer aangeboden wordt is onjuist. Wat mij nog het meeste tegen staat als vaste klant bij de kpn en al heel veel jaren , tevens mobiel! Dat 1 kruisje vergeten gelijk is : je krijt het niet. Ik overweeg om alles op te zeggen en naar een andere Provider  te gaan die tevens nog goedkoper is en in soms nog betere ontvangst heeft. 


Ik heb een aantal vragen gesteld om de situatie voor mezelf te verduidelijken, bedankt voor je antwoorden.
Jammer dat je nu na je verhuizing overweegt het abonnement op te zeggen. Als er een voordeligere provider is met beter ontvangst, dan lijkt mij persoonlijk dat zeker een overweging waard. 

Wat betreft jouw verzoek:
 

dus dat dit per 5-10 niet meer aangeboden wordt is onjuist. 


Volgens de informatie waar ik over beschik: een overzicht van alle lopende en beeindigde acties, wordt deze actie sinds 05 oktober 2022 niet meer online aangeboden. 
Hoe spijtig ik het ook voor je vind, ik kan er niet voor zorgen dat je alsnog voor deze actie in aanmerking komt. 

Je kunt de SuperWifi punten tegen een gereduceerd tarief aanschaffen via onze servicetool Wifi Manager. En in onze webshop hebben wij ook een tijdelijk aanbod met SuperWifi 1, het model uit 2020: 1 KPN SuperWifi punt voor €34,95 per stuk.


Admin: correctie gegeven antwoord. Actie icm verhuizen was ook online aan te vragen


Hallo @Shyrin_ 

 De actie was er en was uitsluitend te activeren via onze telefonische Verhuisdesk: sowieso niet online.

Ik moet je helaas tegenspreken, tot voor kort kon je online je verhuizing regelen met de keus of een paar superwifi’s of een aantal maanden korting, die site is er niet meer inderdaad, dus ik kan helaas geen screenshot meer laten zien.

CC @Anja-1960 


Geen helaas, @JanD: alleen maar goed, leer ik ook weer van.
Ik zal het nog checken bij de verantwoordelijke collega.

Voor de situatie van Anja-1960 maakt het in ieder geval geen verschil: de actie is er niet meer en we hebben niet de mogelijkheid om deze apparatuur alsnog gratis te leveren.


Kortom de KPN komt er onderuit om als KPN WiFi punten te leveren. De actiecode was er toen ik mijn Verhuizing regelde en een kruisje vergat die er niet was. , dan wordt er geschreven vanaf 5 oktober was deze actie er niet meer . Daarna kon je het alleen regelen via de telefonische helpdesk??? Ze spreken elkaar allemaal tegen en niemand weet hoe het echt zit. Bedankt ik weet genoeg .


...
Ik zal het nog checken bij de verantwoordelijke collega.


Hierop terugkomend: mijn collega heeft bevestigd dat de actie online aan te vragen was, tot 05 oktober 2022. Mijn eerder gegeven antwoord heb ik hierop aangepast. 
 

... Ik heb op 24-10-2022 een bevestiging van een verhuizing ontvangen per mail.  In de verhuizing nam ik kpn mee en zou 2 super WiFi punten ontvangen. Echter wordt mij zojuist telefonisch aangegeven dat ik dit niet aangekruiste heb bij mijn aanvraag verhuizing . Echter was dit niet te kiezen . ...

De verhuizing is doorgegeven en verwerkt na de actieperiode, daarom was de actie ook online niet meer aan te vinken. Op het moment dat een verhuizing / bestelling / wijziging geplaatst is, kunnen wij hier geen aanpassingen meer op doen: de gemaakte afspraken staan dan vast, tenzij je de order annuleert en opnieuw laat invoeren. Een gevolg is wel dat de levering dan ook opschuift.
 

Volgens de informatie waar ik over beschik: een overzicht van alle lopende en beeindigde acties, wordt deze actie sinds 05 oktober 2022 niet meer online aangeboden. 
Hoe spijtig ik het ook voor je vind, ik kan er niet voor zorgen dat je alsnog voor deze actie in aanmerking komt. 

 


Goedenavond bedankt voor de genomen moeite en het uitzoeken echter is mij iets anders aangegeven dan 05-10-2022 vind ook heel raar dat je hier over terug blijft komen! Iets wat kpn altijd doet. Sorry voor mij. Reactie maar de actie was er nog wel op 24-10-2022 en eerder is mij dit voor een actie aangeboden dus ……… laat maar