Skip to main content

Beste kpn,

 

Wij zijn reeds 13 jaar klant bij jullie. Al die jaren zeer tevreden en nooit over iets gezeurd, was verder ook geen reden toe. 
 

Inmiddels zijn onze kids wat ouder en zitten ze meer op hun kamer. Daar gebruiken ze de wifi op de games en telefoon. Echter stuiten wij nu op slechte WiFi op de 1ste en 2de verdieping. Download snelheid van gemiddeld 5 mbps. 
 

Via de chat heb ik contact gezocht omdat ik op jullie site zie staan dat nieuwe klanten gratis WiFi versterkers kunnen krijgen. Logisch gedacht van ons om is te vragen of wij hier ook in aanmerking voor komen. Dit was de eerste teleurstelling omdat wij hier serieus voor moesten betalen. Omdat de chat steeds wegviel heb ik meerdere eerstelijns medewerkers gesproken en van 1 kreeg ik de tip om dan maar gewoon te “dreigen” om mijn abonnement op te zeggen. Dit is absoluut niet mijn style maar toch maar is geprobeerd. En wat denk je…ik kon dan gewoon de ziggo overstapservice gebruiken. 
 

Weet niet of dit de normale werkwijze is maar z’n gekke vraag is het toch niet om naar 13 jaar gratis WiFi versterkers te krijgen. 
 

Heb ook besproken om mijn 13 jaar oude abonnement om te zetten maar dat mocht ook niet baten. Hoop dat jullie hier is naar kunnen kijken want erg klantvriendelijk is dit niet.

 

Mvg. Fam. Wentink
 

Nieuwe klanten krijgen inderdaad een welkomstcadeau.  Dat kan korting zijn of de super wifi's.  Het is onbetaalbaar om 2.5 miljoen klanten gratis super wifi's te geven. Vaste klanten kunnen ze voor een zeer aantrekkelijke prijs kopen via de Wifimanager (klik op groene tekst)


Dank voor je zeer snelle reactie Joep. 

Gezien de heftige concurrentie op de markt hoor ik graag hoe kpn hier over denkt. 

 


Een medewerker van kpn heeft mijn reactie als antwoord bestempeld.  U kunt er dus vanuit gaan dat mijn reactie ook het standpunt van kpn is. En dat is logisch want als kpn u gratis wifi versterkers geeft dan moet dat ook bij die miljoenen andere klanten. En dat kan natuurlijk niet. U heeft zo te horen best appartuur wat appartuur wat wifi nodig heeft. Dat zal best wat gekost hebben. Waarom wilt u dan niet wat geld uitgeven voor de appartuur die dat allemaal aanstuurt?


Heb je mogelijk nog een heel oud modem?

Hoe snel is het binnenkomende signaal?

Aan dat soort dingen kan trage wifi ook wel liggen.


Dag Martijn,

 

wij hebben vorig jaar glasvezel gekregen en is intern alles bij ons qua modem ed. vernieuwd. 
 

denk dat het daar dan niet aan ligt. Signaal sterkte op de 1ste en 2de verdieping is gewoon heel marig (5mbps)


Hallo @D.Wentink , je zou van de wifimanager op je mobiele telefoon gebruik kunnen maken en daar kan uit voortkomen dat je heel goedkoop de nieuwe super wifi 2 aan kunt schaffen voor een fractie van de prijs die je in de KPN-webshop of de KPN-winkel betaalt.

Succes.