Skip to main content

Goedendag, 

Ik wil mijn telfort abonnement omzetten naar kpn hussel 200. Als ik dit doe zitten er dan ook wifi punten bij dit nieuwe abonnement. 

Mvg andre van zoeren 

Hallo @Aavz ,

Nee, alleen hele nieuwe KPN-klanten komen in aanmerking voor zo’n soort welkomstkado. 
 

Jij hebt nu waarschijnlijk een abonnement bij KPN wat nog op de oude voorwaarden van Telfort loopt. Maar daarmee ben je wel een klant van KPN. 
 

Wil je iets wijzigen aan jouw abonnement? Dan moet je overstappen naar een KPN-Husselabonnement. En dan ga je ook de prijs betalen die andere (of nieuwe) klanten van KPN betalen. 
 

Wat betreft de WiFi-punten: 

Heb je de Wifi-manager al doorlopen? 

Je wifi, daar wil je natuurlijk het maximale uit halen! Om dat te bereiken heeft KPN de KPN Wifi Manager vernieuwd, zodat je zeker weet dat je wifi op z'n best is.

Met deze handige online tool check je de status van je wifi in je hele huis. Kan het beter? Dan zoekt KPN samen met jou de juiste manier om jouw wifi sneller, sterker en stabieler te maken. Heb je daar SuperWifi punten voor nodig? Via de Wifi Manager krijg je ze voor een superscherpe prijs, zodat je maximaal van je wifi geniet.