Skip to main content

Hallo,

 

Kan iemand mij een duidelijk en overzichtelijk stappenplan aanreiken om het wachtwoord van SW te resetten? Ik heb 3 witte SW's icm V10 modem. Jullie monteur heeft tijdens installatie op zijn eigen advies gewijzigd in hetzelfde ww als het V10 modem. Ik kan hiermee dus wel inloggen op de V10 modem maar met hetzelfde wachtwoord niet op de interface van SW. Ik heb alles geprobeerd, Het lukt dus ook niet met de codes achter op de 3 witte SW's die ik het staan in te loggen. Volgens mij is er dus maar 1 optie en dat is SW terugzetten naar de standaard fabrieksinstellingen?? Ik lees echter zoveel verschillende uitleggen wat wel/niet te doen waar totaal geen touw aan vast te knopen is en waar ik aan toe ben. Ik kan niet zonder en ben als de dood dat ik als eenmaal begonnen geen wifi meer heb.... Dus als iemand mij hierbij kan helpen heel graag hulp in jip en janneke taal bij de reset of liever natuurlijk uitleg hoe ik achter het ww van SW kan komen

Hallo @vbl ,

Beheerderswachtwoord KPN Thuis app

Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord om in te loggen op de webinterface van de SuperWifi. Als je nog niet eerder ingelogd bent geweest, vind je het admin password achter op de SuperWifi. Als je al eens eerder bent ingelogd, heb je het wachtwoord aan moeten passen. Je kunt dit wachtwoord vinden (en veranderen) in de KPN Thuis app. Ben je dit wachtwoord vergeten, en kom je niet meer in de Thuis app? Dan zul je de master (SuperWifi/Box 12/V10A) moeten resetten doormiddel van het resetknopje achter op het apparaat. Daarna kun je het wachtwoord (admin password) gebruiken dat achter op de master staat.
 

bron : 

 


Hallo @vbl ,

Beheerderswachtwoord KPN Thuis app

Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord om in te loggen op de webinterface van de SuperWifi. Als je nog niet eerder ingelogd bent geweest, vind je het admin password achter op de SuperWifi. Als je al eens eerder bent ingelogd, heb je het wachtwoord aan moeten passen. Je kunt dit wachtwoord vinden (en veranderen) in de KPN Thuis app. Ben je dit wachtwoord vergeten, en kom je niet meer in de Thuis app? Dan zul je de master (SuperWifi/Box 12/V10A) moeten resetten doormiddel van het resetknopje achter op het apparaat. Daarna kun je het wachtwoord (admin password) gebruiken dat achter op de master staat.
 

bron : 

 

@Noordzee Bedankt, het is gelukt. Wachtwoord aangepast, alles werkt weer naar behoren. Eigenlijk heel simpel, je moet dus alleen wel weten waar je uitleg kan terugvinden. Wat dat aangaat, is het Forum een aardige jungle met (ook veel foutieve) informatie..