Skip to main content

Hallo!

 

De Superwifi 2 schotels zijn hier in het Zeeuwse, aankomen vliegen ! ✈️ Ze zijn aangesloten 1 Althans op de box12 dmv kabel. 
Wifi staat op de box12 nog aan & beide lampjes van de schotel’s zijn groen als gras. 

 

Voor nu de spannende en misschien wel “ domme “ vraag… Is het voor nu goed geïnstalleerd? En zo ja hoe check ik dit? Voor wat ik er van begrijp is het nu een Super super wifi in huis ? 

ik hoor het graag dank!

 

Als de groene lampjes mooi groen blijven op de SuperWiFi2 is de verbinding top!
Bij rode of oranje lampjes gaan we ons pas zorgen maken! Geniet van de mooie SuperWiFi2 in het Zeeuwse!


Als de groene lampjes mooi groen blijven op de SuperWiFi2 is de verbinding top!
Bij rode of oranje lampjes gaan we ons pas zorgen maken! Geniet van de mooie SuperWiFi2 in het Zeeuwse!

Top ! Dan is het voor nu prima zo, andere berichten waren dat de wifi op de box juist uit moest? Wat voegt dit nu dan anders toe dan alleen de box zelf?


Als de groene lampjes mooi groen blijven op de SuperWiFi2 is de verbinding top!
Bij rode of oranje lampjes gaan we ons pas zorgen maken! Geniet van de mooie SuperWiFi2 in het Zeeuwse!

Top ! Dan is het voor nu prima zo, andere berichten waren dat de wifi op de box juist uit moest? Wat voegt dit nu dan anders toe dan alleen de box zelf?

Dat is enkel op de Box V10, en u heeft een V12 en is daarom niet van toepassing.
Box V10 kan niet als Mesh master draaien en de Box V12 wel.