Skip to main content

Via onderstaande link wordt aangegeven dat voor bestaande KPN klanten superwifi 2 aangeschaft kunnen worden voor 39,50 per stuk, echter staat nergens een link om deze aan te schaffen.

 

"Wat kosten de SuperWifi 2 punten voor bestaande klanten?

Klanten van KPN krijgen via de Wifi Manager advies op maat. De vernieuwde SuperWifi punten kosten daar €39,50 per stuk. Via onze webshop kosten de SuperWifi punten €99,50 per stuk."

 

Waar/hoe kan ik deze bestellen?

 

Hallo @Merkelbeek via onderstaande link kun je de wifimanager draaien:

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm

Dat wil niet zeggen dat je automatisch in aanmerking komt voor goedkope wifipunten. Afhankelijk van de antwoorden die je geeft op de vragen die gesteld worden kan er wel een heel ander advies volgen.

 


Hoi @Merkelbeek, welkom bij ons op het forum. Jan heeft je zo te zien al antwoord gegeven op jouw vraag. Heb je die link kunnen gebruiken en de stappen daar kunnen volgen? Is dat gelukt?


Hi @Jasper , 

 

Heb wifi-manager gedraaid en 2 punten kunnen bestellen. Echter wil ik nu een 3e bestellen (toch 1 extra nodig). Dit lukt mij niet meer via wifi-manager (elke x zegt die dat ik alle apparatuur heb). 

 

Hoe kan ik ‘m opnieuw (gereduceerd) aanschaffen? 


Dat kan niet. Elke klant kan maar 1 keer 2 SuperWiFi's voor gereduceerd tarief aanschaffen. 


Ok dank voor de snelle reactie @Nick83


Heb je voor die Wifi manager een smartphone nodig? Ik krijg op een zeker ogenblik de vraag om te gaan staan waar de wifi slecht is - beetje lastig te doen met de desktop… kan dat alleen met de smartphone? En als de slechtste plek gewoon geen draadloze internetverbinding heeft, wat dan?

Ons huis heeft een constructie met gietijzeren kolommen en stalen balken, en het signaal van het draadloze netwerk is pet of niet aanwezig tenzij je vlak naast de Experia box staat. Dat is de reden dat we bijna geen wifi-afhankelijke apparaten hebben. De werkplekken en TVs hebben allemaal een bekabelde verbinding.  Ik heb een tweedehands Superwifi2 punt van marktplaats gehaald en het werkt wel maar niet door het hele huis, zelfs niet overal op dezelfde verdieping.

 


Heb je voor die Wifi manager een smartphone nodig? Ik krijg op een zeker ogenblik de vraag om te gaan staan waar de wifi slecht is - beetje lastig te doen met de desktop… kan dat alleen met de smartphone? En als de slechtste plek gewoon geen draadloze internetverbinding heeft, wat dan?

Ons huis heeft een constructie met gietijzeren kolommen en stalen balken, en het signaal van het draadloze netwerk is pet of niet aanwezig tenzij je vlak naast de Experia box staat. Dat is de reden dat we bijna geen wifi-afhankelijke apparaten hebben. De werkplekken en TVs hebben allemaal een bekabelde verbinding.  Ik heb een tweedehands Superwifi2 punt van marktplaats gehaald en het werkt wel maar niet door het hele huis, zelfs niet overal op dezelfde verdieping.

 

Hallo @Nr32 , een smartphone of tablet is wel handig voor een accurate bepaling van de kwaliteit van de wifi, maar met een stationaire pc kan uiteraard ook, je geeft gewoon op dat de wifi op alle etages beter kan.

 


Dank!


@Nr32 waarom SuperWiFi's als je ze toch met een kabel aan gaat sluiten aan het modem? Deze doen nagenoeg hetzelfde en zijn een stuk goedkoper. 


Volledig mee eens qua bekabelde verbindingen. Alleen mijn Ring deurbel en camera’s willen een wifi verbinding :-(


Hallo @Nr32 hier maak je een denkfout. Het gaat om de wifiversterkers, type 2 kun je zowel bekabeld als draadloos aansluiten en de Experia wifiversterkers alleen bekabeld, maar ze versterken wèl het wifisignaal, dus geschikt voor je deurbel.

 

 


Ok, dank! Ik zal er nog eens naar kijken.