Skip to main content

Ik zou ook graag 2 kpn super wifi 2 willen bestellen via de wifi manager maar zegt ook dat ik alle apparatuur heb. De Kpn super wifi twee heeft 2 lan ingangen en dat zou mij super helpen om zaken vast aan te sluiten.

Ik kan ze niet bestellen via de wifi manager ondanks de slechte verbinding. En ja ik heb alles gedaan. Ik kan ze wel aanschaffen maar dat kost mij 199,- . Waarom kunnen ze dit mij als klant niet twee aanbieden voor 59 euro??

Hoi @rjvandieperbeek, heb je al eens op Marktplaats gekeken?


@Berteman ja man maar dat kost ook weer een vermogen. Ik hoopte dat KPN meer coulant zou zijn.


Heeft u eerder ooit al eens SuperWiFi's of Experia WiFi's via de WiFi Manager aangeschaft of gekregen? 


@Nick83 ja 2 van die witte. Heeft dat gevolgen?


@Nick83ja 2 van die witte. Heeft dat gevolgen?

Ja. Elke klant krijgt maar 1 keer de kans om WiFi versterkers via de WiFi Manager aan te schaffen. Als u dus de witte SuperWiFi's aangeschaft heeft via de Manager, dan lukt het nu niet meer de zwarte aan te schaffen via de Manager. 

Doen de witte SuperWiFi's het niet goed?

Indien u meer poorten nodig heeft kunt u een switch aanschaffen. 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=2052


Hallo @rjvandieperbeek KPN heeft in haar webshop ook nog de ‘oude’ Experia wifi-extenders in de aanbieding voor slechts €14,95 per stuk, die heeft ook 2 LAN-aansluitingen, maar moet je wel altijd bekabeld aansluiten, zie onderstaande link:

Experia WiFi (kpn.com)