Skip to main content

Goede avond,

Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Wij hebben een internet en tv en twee mobiele abonnementen bij kpn.
Onze WiFi is niet toereikend om in onze overkapping in de tuin WiFi te ontvangen.
Nu heb ik een aantal keer geprobeerd via de WiFi manager dit te optimaliseren maar tevergeefs.
Toen kreeg ik via de App de mogelijkheid  om superwifi aan te schaffen voor €30,- of 2 voor €59,-
Ik heb er één besteld om het te proberen in de hoop dat dit voldoende zou zijn.
Nu heb ik deze super WiFi vandaag ontvangen maar blijkt het nog steeds niet toereikend en wilde ik een tweede super WiFi punt bijbestellen.
Nu kon ik dit nergens meer vinden op de website of via de WiFi manager.
Nu heb ik gebeld met de klanten service en heb ik eerst 12 minuten in de wacht moeten wachten tot uw collega het uitgezocht had.
Hij vertelde mij dat ik er geen extra kan bestellen en dat dit maar eenmalig kan en je eigenlijk niet zoveel aan één super WiFi punt hebt.
Ik heb hem nogmaals uitgelegd dat ik dit niet wist en dacht dat een super WiFi ook als versterker zou werken met de gedachte er eentje bij te bestellen mocht het nodig zijn.
Nu gaf uw collega aan dat hij korting kon geven en er een extra kon aanbieden voor €80,- i.p.v. €99,-
Hiermee ging ik niet akkoord en gaf san dat ik gebruik wilde maken vannde aanbieding van 2 super WiFis voor €59,-  of eentje extra in dit geval voor €30,- maar dit kon niet. Na lang over en weer gepraat kon hij me een extra super WiFi punt aanbieden voor €49,-.
Ik vind dit heel erg jammer aangezien wij altijd netjes bijna €200,- per maand betalen en je als nieuwe klant twee gratis WiFi punten bij een abonnement ontvangt.
Ik heb aangegeven gewoon te willen betalen €30,- voor die tweede maar dit bleek allemaal niet mogelijk.
Ik heb zaterdag met een kinderfeestje eigenlijk dit WiFi punt nodig in de hoop gewoon muziek te kunnen streamen.

Ik hoop dat ik u iets voor mij zou kunnen betekenen, want ik ben op dit moment erg teleurgesteld.
Ondanks dat wij normaal gesproken erg tevreden zijn met kpn.

Ik hoor het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Ferry 

Dit loopt niet lekker. Welk type modem heb je?


Dat staat los van het gehannes met die SuperWiFi.

@Ferry-Jans 
Je hebt een aankoop gedaan van één SuperWiFi via de "app".
Ofwel gewoon “kopen op afstand” waarbij je 14 dagen bedenktijd hebt om zonder opgaaf van redenen de koopovereenkomst ongedaan te kunnen maken en de SuperWiFi terug te kunnen sturen.

Waarop KPN binnen de regels van de wet je binnen 14 dagen na retourzending en ontvangst je het aankoopbedrag weer moet terugstorten. (Iets om in de gaten te houden, want dat is iets waar KPN zich doorgaans ook totaal niet aan houdt).

Je kunt alsnog twee SuperWiFi schijfjes kopen als zijnde een "nieuwe aankoop", en die ene SuperWiFi die je "eerder” hebt besteld / aangekocht (wat een aparte bestelling / ordernummer is) en je dan teveel hebt, gewoon weer terugsturen.

En ook dan, zelfs ook die tweede aankoop met twee SuperWiFi schijfjes, voldoet het nog steeds niet, kun je die ook weer binnen 14 dagen terugsturen.

Zo werkt dat nu eenmaal met “kopen op afstand".  Maak er op die wijze gewoon gebruik van, en laat dat gehannes met eigen interpretaties van de klantenservice verder links liggen.

Overigens als je die SuperWiFi's goed opstelt voor een overkapping in de tuin.
Het zou wel moeten kunnen. Overbrug er zelf 18-20 meter mee naar de overbuurvrouw.

Zie < DEZE reactie > en vervolgreactie ook als oplossing voor een tuinhuisje of overkapping.

Heb ze nu inmiddels een jaar in die opzet “up-and-running”  met  prima data-overdracht.


Dankjewel voor je reactie en tip, als ze daarin niet mee willen denken ga ik het op deze manier doen denk ik.

 


Experiabox V10A

 


Ha @Ferry-Jans, welkom! De V10A werkt in dit geval als basis en elk Super Wifi punt kan daar dan achter geplaatst worden. Voor zover ik weet, zou je zeker nog een Super Wifi punten via ons moeten kunnen aanschaffen tegen deze gereduceerde prijs. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee, mocht je inderdaad nog een tweede punt willen. 


Is het inmiddels gelukt, @Ferry-Jans? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?