Skip to main content

Na de update van de experia box v12 werken de witte superwifi punten niet meer. Lees in het forum dat deze kunnen worden geruild voor de zwarte die wel werken. Moet ik daarvoor contact opnemen met de klantenservice, of kan ik dit ook in de kpn winkel doen?

 

Hi @Stefandw, welkom hier. Ik zie dat je je profiel al hebt ingevuld. Jij hebt dus ook de nieuwe Software gekregen op de Box 12 terwijl je de witte SuperWifi punten hebt. Dat is nog niet de bedoeling. Ik ga voor je aan de slag. Je hoort van me.


He paul, bedankt voor de reactie. Heb inmiddels ook telefonisch contact gehad met de klantenservice. Deze was niet op de hoogte van dit probleem. Wellicht dat er intern ook even gecommuniceerd moet worden. 
 

met vriendelijke groet 

stefan


Beste Paul, 

Heb je al wat meer info voor me? 


Beste Paul, 

Heb je al wat meer info voor me? 

Hi @Stefandw. Het is doorgezet. En ik zorg dat je kosteloos SuperWifi 2 punten krijgt. Zodra die logistieke order is ingevoerd krijg je een sms ter bevestiging.

Ik zie trouwens dat je gisteren inderdaad hebt gebeld en er is een klacht aangemaakt. Dat is helemaal te begrijpen, maar ik wil je adviseren om dit verhaal allemaal via mij te laten gaan. Anders gaan verschillende afdelingen door elkaar werken en dat is doorgaans niet bevorderlijk voor de efficiëntie.