Skip to main content

Ik heb j.l. mijn oude superwifi punten vervangen voor superwifi 2 punten.

Echter als ik in mijn kpn kijk zie ik inderdaad dat de superwifi 2 punten staan. Maar zie ook dat de oude superwifi punten ( de witte) nog steeds in het systeem staan van KPN.

Als ik die op 0 zet dan veranderd er niks ook na opnieuw inloggen niet.

Weet iemand hoe je dit voor elkaar krijgt, of wordt het toch een belletje naar KPN.

Want zo lang die oude superwifi punten er in blijven staan komen er nu mijn idee ook geen updates. Terwijl ik ze dus niet meer heb. Alleen de superwifi 2 pinten heb ik nu.

Waar vind je deze pagina? In MijnKPN? Welke stappen volg je dan om hier te komen? 

Via de kpn thuis app en dan dat je wifipunten wil aan sluiten. Of via mijn kpn op de aite van kpn. Het is dan de installatiehulp op de site van KPN.

​@Arnold21  De thuis app is niet meer actueel. Die kun je het beste verwijderen.   Wat zegt het overzicht als jij het via MijnKPN probeert? 

​@Arnold21  De thuis app is niet meer actueel. Die kun je het beste verwijderen.   Wat zegt het overzicht als jij het via MijnKPN probeert? 

Erwin, dat wist ik niet dat de thuis app niet meer actueel is, dan verwijder ik deze.

Het overzicht in mijn kpn zegt het zelfde daf ik naasr de superwifi 2 punten ook nog de oude heb de witte dus.

De witte superwifi heb ik dus niet meer. Deze zijn vervangen door de superwifi 2 punten. Maar lees dan hier over updates maar die krijg ik dus niet. Weet niet als het zo is maar heb dus het idee dat het komt omdat er in het systeem staat dat ik ook de witte superwifi heb.

Hieronder screenshot van mijn kpn.

Ik probeer vanaf hier mee te kijken maar het lukt niet om alles uit te lezen. Zou je je Box12 een reset kunnen en geven en mij daarna hier een seintje? 

Ik probeer vanaf hier mee te kijken maar het lukt niet om alles uit te lezen. Zou je je Box12 een reset kunnen en geven en mij daarna hier een seintje? 

Hallo erwin bedoel je ff de stroom eraf of een complete reset?

Heb een reset gegeven

Reageer