Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen want heb alles geprobeerd en kom er niet uit ik heb 2 Wifi verbindingen 1 van KPN en 1 van mijn wifi versterkers(tp link zijn dat) maar die zijn toen geïnstalleerd tegelijk met de modem van ziggo maar hoe zet ik die nu over naar mijn kpn modem want het loopt nu langs elkaar heen.

U kunt de naam van het WiFi netwerk op de KPN Box aanpassen zodat die hetzelfde is als dat van de TP-Link. Maar eigenlijk is het beter om WiFi op de KPN Box uit te schakelen. Want echt samenwerken gaat het nooit.


@Nick83 

Ik heb inderdaad de naam van de TP link hetzelfde gemaakt als de router van KPN en volgens mijn is het gelukt de router van de TP link heb ik een acces point gemaakt bij instellingen dus denk dat het dan wel samen gaat.


@Nick83

Ik heb inderdaad de naam van de TP link hetzelfde gemaakt als de router van KPN ...

Dat is toch niet handig? U had het toch beter andersom kunnen doen? Nu moet u al uw apparaten opnieuw aanmelden op een nieuw netwerk.

... en volgens mijn is het gelukt de router van de TP link heb ik een acces point gemaakt bij instellingen dus denk dat het dan wel samen gaat.

Fast roaming doet het nu niet goed. Dus als u met uw laptop of mobiel door het huis loopt is de kans aanwezig dat deze blijft hangen aan bijvoorbeeld de KPN Box terwijl er een TP-Link veel dichterbij staat.

Maar als het voor u goed werkt: houden zo en niks meer aan veranderen. 


Ik heb nog geen problemen gehad en al mijn apparaten waren al verbonden met dit netwerk dat andere netwerk stond er altijd maar gewoon bij en was met niemand verbonden.


Reageer