Skip to main content

Ik heb sinds kort een superwifi 2 punt en dan moet wifi op de V10 uitgezet worden. Stel de superwifi 2 krijgt een defect en werkt niet meer. Dan hebbik totaal geen wifi meer maar hoe zet ik dan wifi weer aan op de V10. Ik heb geen bekabelde mogelijkheid. 

Beste ​@Herintreder99 het wifi-knopje aan de buitenkant van de modem ingedrukt houden tot het wifi-lampje gaat branden.

Welke firmwareversie heeft jouw modem?

Bij de oude firmwareversie moet inderdaad de wifi op de modem uit zijn en het extra wifipunt bekabeld aan de modem, anders gaat het niet werken.

Dus je zult dan toch bekabeld moeten kunnen aansluiten.

Bij de nieuwe firmwareversie kan de wifi op de modem aan blijven staan en moet het wifipunt eerst bekabeld geactiveerd worden waarna je het het wifipunt ergens draadloos binnen het bereik van het modem neer kunt zetten.

het middelste knopje is om de wifi aan of uit te zetten.

Succes

Beste ​@Herintreder99 het wifi-knopje aan de buitenkant van de modem ingedrukt houden tot het wifi-lampje gaat branden.

Welke firmwareversie heeft jouw modem?

Bij de oude firmwareversie moet inderdaad de wifi op de modem uit zijn en het extra wifipunt bekabeld aan de modem, anders gaat het niet werken.

Dus je zult dan toch bekabeld moeten kunnen aansluiten.

Bij de nieuwe firmwareversie kan de wifi op de modem aan blijven staan en moet het wifipunt eerst bekabeld geactiveerd worden waarna je het het wifipunt ergens draadloos binnen het bereik van het modem neer kunt zetten.

het middelste knopje is om de wifi aan of uit te zetten.

Succes

@JanD  Bedankt voor je reactie. Had de knopjes totaal niet gezien. Ik heb vorige week nieuwe softwareversie gekregen dus ik zou dan de superwifi los moeten kunnen plaatsen. Zal proberen.

Beste ​@Herintreder99 zorg als 1e dat de wifi op de V10 aan staat.

Koppel dan een wifipunt bekabeld aan de modem en wacht totdat deze volledig actief is, d.w.z. dat hety groene lampje minimaal 15 tot 20 minuten constant brandt.

Daarna kun je het wifipunt loskoppelen en eventueel draadloos elders in huis zetten.

Zet het wifipunt op een plek dat het lampje constant groen blijft branden, dan is het wifipunt binnen het bereik van het modem.

Wordt het lampje oranje, dan ben je te ver weg van de modem en zoek je een betere plek.

Probeer in de regel binnen een straal van 5 meter te blijven voor een optimaal resultaat.

Succes.

Reageer