Skip to main content

Net overgestapt naar KPN. Toen de monteur mijn internet had aangesloten, vroeg ik of de twee beloofde wifipunten er bij zaten. Hij zei “dat ze niet op mijn bon stonden”. Goed, zou niet aan hem liggen.

Echter heb ik mijn contract nagecheckt en er staat uiteraard dat ik deze had moeten krijgen. 

Daarna nog klantenservice gebeld, en ze zeiden dat ik ze pas na de bedenktijd van 14 dagen krijg. (Bovendien hebben ze me nog een sim-only proberen te verkopen wat ik apart vond). Kan iemand dit bevestigen? Ik wil namelijk niet dat ik na de bedenktijd te horen krijg dat ik toch geen recht heb op de twee wifipunten. Ik lees namelijk op soortgelijke vragen op de forum dat ze niet van toepassing zijn bij een korting.

Ookal is Ziggo heel duur, was ik heel erg blij met de internetsnelheid. Nu zie ik dat ik maar 100 mb/s download heb boven in mijn werkruimte, terwijl ik bij Ziggo meer dan 700mb/s had door de wifi-punten die ik erbij had gekregen.

Eerlijk gezegd heel erg teleurgesteld, want nu zit ik met slome internet, en voor mijn bedrijf moet ik nogal vaak downloads doen van tientallen GB.

Hallo @Seymour1 het is inderdaad of het een of het ander, niet beide.

Als nieuwe klant kun je korting krijgen óf een cadeau, niet beide.

Stel dat je wel recht zou hebben op een cadeau wordt dat pas opgestuurd na 14 dagen (bedenktijd) na activatie van je abo en nooit via een monteur.

Als je zwart op wit hebt staan dat je beide krijgt kun je een klachtenformulier invullen, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes

Hallo @Seymour1 het is inderdaad of het een of het ander, niet beide.

Als nieuwe klant kun je korting krijgen óf een cadeau, niet beide.

Stel dat je wel recht zou hebben op een cadeau wordt dat pas opgestuurd na 14 dagen (bedenktijd) na activatie van je abo en nooit via een monteur.

Als je zwart op wit hebt staan dat je beide krijgt kun je een klachtenformulier invullen, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes

Dag Jan,

Bedankt, dat is het antwoord die ik zocht. Wilde namelijk zeker weten dat mijn WIFI-punten worden opgestuurd. Ik heb inderdaad op zwart-wit staan dat ik recht heb op twee WIFI-punten.

Hoi Seymour welkom bij KPN! Doorgaans zullen de Wifi-punten pas verstuurd worden zodra de bedenktijd is afgelopen. Het is inderdaad niet gebruikelijk dat je zowel korting als een cadeau krijgt maar wellicht gaat dit dan op een aanbieding op maat. 

Reageer