Skip to main content
Beantwoord

Ik kan de naam van mijn SuperWifi niet aanpassen (in MijnKPN en mijnModem)

• 17 februari 2025
  • 8 reacties
  • 110 keer bekeken

Als ik in mijn Wifinetwerk een superwifipunt aantik dan opent een scherm met de naam van het wifipunt en status led. Zodra ik de naam van de superwifi aantik om te wijzigen verschijnt het schermtoetsenbord heel even maar verdwijnt direct weer. Hierdoor kan ik de naam niet aanpassen. Wil de naam wijzigen in de locatie waar het wifipunt staat.

Wie heeft oplossing.

Beste antwoord door Herintreder99

Jasper van KPN schreef:

Hoi ​@Herintreder99, de V10 neemt de master rol inderdaad over als alle apparaten de nieuwe software versie hebben. De link van PPR058x gaat nog over de oude software, dus dat ziet er anders uit. Wat krijg je precies te zien als je het probeert te wijzigen? Flitst er mogelijk kort een foutmelding in het beeld op dat moment? Heb je het ook in verschillende browsers geprobeerd?

Ik heb het inmiddels op een PC gedaan en daar lukt het prima. Op ipad en iphone verdwijnt het schermtoetsenbord. Het komt even naar boven en gelijk weer weg. Probleem opgelost op PC maar op ipad blijft dit.

Bekijk origineel

8 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • 17 februari 2025

Heb je witte of zwarte super wifi punten?

• Auteur
  • Topper
  • 13 reacties
  • 17 februari 2025

Ik heb Superwifi 2 ( zwart dus) Een bedraad en onbedraad. 

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • 17 februari 2025

Welk modem heeft u?

Dus wat u moet doen is inloggen op het web interface van de super wifi middels een laptop, tablet of telefoon waar u in de URL Zoekbalk het IP adres invult. Het wachtwoord staat achter op het super wifi punt. Doorgaans gaat deze blauw branden als u hier op probeert in te loggen.

• Auteur
  • Topper
  • 13 reacties
  • 17 februari 2025

Ik de V10 met nieuwste software. Deze fungeert als master! dus inloggen op superwifi (slave)heeft geen zin want dan kan je niets wijzigen.

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • 17 februari 2025

Misschien helpt dit topic u?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16232 reacties
  • 20 februari 2025

Hoi ​@Herintreder99, de V10 neemt de master rol inderdaad over als alle apparaten de nieuwe software versie hebben. De link van PPR058x gaat nog over de oude software, dus dat ziet er anders uit. Wat krijg je precies te zien als je het probeert te wijzigen? Flitst er mogelijk kort een foutmelding in het beeld op dat moment? Heb je het ook in verschillende browsers geprobeerd?

• Auteur
  • Topper
  • 13 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025
Jasper van KPN schreef:

Ik heb het inmiddels op een PC gedaan en daar lukt het prima. Op ipad en iphone verdwijnt het schermtoetsenbord. Het komt even naar boven en gelijk weer weg. Probleem opgelost op PC maar op ipad blijft dit.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16232 reacties
  • 21 februari 2025

Goed om te lezen dat het via die weg gelukt is ​@Herintreder99! Dat het niet lukte via de mobiele variant gaan we doorgeven aan de ontwikkelaars, zodat ze dat mee kunnen nemen voor een toekomstige update.

Reageer