Hallo,
Ik heb een Box 12 met 3 Super Wifi 2’s bedraad aangesloten.
In het begin zag ik de Super Wifi 2 punten netjes in de KPN app of in de webinterface van de modem.
Af en toe val het internet weg (ook bedraad) en moet ik de modem even uit en weer aan zetten. Dan doet het internet het vaak weer.
Maar de Super Wifi Punten zijn daarna niet meer zichtbaar. Niet in de app en niet in de webinterface van de modem.
Ze zijn nog wel zichtbaar als onbekend ethernet apparaat in de webinterface van de modem, maar zonder IP adres en niet als Super Wifi 2 punt. De wifi doet het dan nog wel.
Maar ik kan ze nu dus niet meer beheren.
Ook kan ik niet zien welk apparaat in huis aangesloten is op welk Super Wifi 2 punt.
Dit is al eerder gebeurd. Toen heb ik alles gereset en de Wifi punten opnieuw aangesloten. Dan werkte het weer even, totdat het probleem zich weer voordeed.
Het vervelende van een reset van de modem is dat je al je apparaten opnieuw moet identificeren en hernoemen als je wilt weten welke apparaten op je netwerk zitten. Dat is veel werk.
Ik lees dat meer mensen hier problemen mee hebben.
Is dit iets dat met de nieuwe firmware opgelost wordt, en zo ja, wanneer komt die eindelijk? Ik kan nu ook niet zien welke firmware mijn Super Wifi 2 punten hebben.