Skip to main content

Volgens instructie van KPN log ik in op mijn V10 modem en zoekt ik het IP adres op van het betrokken Superwifipunt2. Als ik dat IP adres invoer in de web browser kom ik op de inlog pagina van het Superwifipunt en probeer dan in te loggen met het wachtwoord wat achterop de betrokken Superwifipunt2 sticker staat. Het lampje van dat betrokken Superwifipunt2 zou dan blauw moeten worden volgens de instructie. Het blijft echter groen en inloggen met het wachtwoord lukt niet. Ik heb in totaal 3 Superwifipunten 2 op het V10 modem aangesloten volgens de KPN instructie. Op welke wijze kan ik nu een apart 2,4 GHz wifi kanaal aanmaken op dit Superwifipunt2 als ik er niet op kan inloggen?

Hallo @Adrivang 

 

Je bent op de juiste weg maar het werkt net iets anders, de 3 SuperWiFi punten werken samen en 1 ervan is de master, met welke je ook verbinding maakt, je wordt altijd doorgeleid naar de inlogpagina van de master.

Op de master gaat het blauwe lampje branden, je moet het wachtwoord van dat SuperWiFi punt gebruiken.

Op de SW punten die geen master blijft het lampje dus groen.

 

Het Extra WiFi netwerk wat je instelt is daarna op alle SW punten aanwezig, je kan het niet per SW punt verschillend instellen.


Beste

Bedankt, het is door jouw instructie intussen gelukt om dat 2,4 Ghz wifikanaal in te stellen.