Skip to main content

Ik zou graag de instellingen van het wifi aanpassen, maar ik kan niet inloggen op de super wifi 2 punten. Het wachtwoord op de achterkant werkt niet.
Ik heb drie superwifi 2 punten die allemaal bekabeld op de modem zijn aangesloten.

Het punt met het blauwe knipperende lampje heb ik gebruikt voor de inloggegevens.
Ik heb stuk voor stuk de wifipunten gereset, na elke reset alle drie de beschikbare wachtwoorden gebruikt, maar geen soelaas. Is het wenselijk dt ik twee van de drie superwifipunten van de utp ontkoppel of zou dat geen verschil moeten maken?

Welke modem heeft u?

Als u ze reset: koppel de utp-kabels los, reset ze allemaal en sluit ze daarna de utp-kabels weer aan. 1 SuperWiFi resetten terwijl de rest gewoon aangesloten blijft is nutteloos in deze situatie. Want die ene sluit zich dan weer aan bij de rest en het wachtwoord blijft hetzelfde. 


Ik heb de v10-modem, wifi staat uit. Ik zal ze alledrie afkoppelen en een nieuwe installatie uitvoeren.


Wachtwoord van primaire superwifipunt bleef haperen, na derde complete reset superwifi uitgewisseld en toen werkte die code op de achterkant wel. Ik ben binnen.


Wachtwoord van primaire superwifipunt bleef haperen, na derde complete reset superwifi uitgewisseld en toen werkte die code op de achterkant wel. Ik ben binnen.

En zodra ik de derde superwifi aansluit valt de configuratie weer terug. Tijd voor nog een reset ronde.
Het wonderlijke is dat de laatst aangesloten SWP de status primair heeft gekregen. Dat zou toh niet moeten kunnen?


Dan is de reset op dat ding mislukt. Met als gevolg dat die de andere SuperWiFi's naar zich toe trekt.

Houd u het kleine knopje met een paperclip vast? Ongeveer 15 seconden? Totdat de lamp 3 x aan en uit gaat?


Dankjewel, alles werkt nu naar behoren.