Skip to main content

Is een Asus WiFi versterker Zen WiFi XD5 compatible met Experia V 10.

als niet, dan wil ik een Kpn versterker draadloos, aanschaffen. Maar ik wil het kunnen uit en inschakelen, zonder elke keer op het modem te moeten in te loggen. 
 

wat is de maximale afstand in een woning met alleen begane grond.

Als je de mesh-functie bedoelt van de V10 i.c.m. de Asus, die kunnen niet samenwerken. Je kunt wel bij beide apparaten de wifi-naam en wachtwoord gelijk maken, zodat je maar 1 wifipunt op je apparaten ziet.

Bij een V10 moet je een KPN wifipunt verplicht bekabeld aansluiten, het 2e wifipunt kan je dan wel draadloos koppelen aan het 1e wifipunt.

Dit komt omdat de wifi op de V10 verplicht uitgaat als je originele wifipunten van KPN aansluit, daarom heb je er ook altijd 2 nodig, 1 om de uitgevallen wifi van de V10 op te vangen en het 2e wifipunt als uitbreiding. @Rsjn 

 


Is een Asus WiFi versterker Zen WiFi XD5 compatible met Experia V 10.

Nee. Maar een SuperWiFi van KPN ook (nog) niet. Dus dat maakt niet zoveel uit 

als niet, dan wil ik een Kpn versterker draadloos, aanschaffen. Maar ik wil het kunnen uit en inschakelen, zonder elke keer op het modem te moeten in te loggen. 

Wat wilt u uitschakelen? Het hele apparaat? Of alleen WiFi? 


Dank voor de nuttige info. Ik ga de optie van Asus bestuderen omdat bekabeling of aansluiten op een bekabeld apparaat technisch een beste klus is. De uitschakeling van de versterker is ook belangrijk I.v.m de mogelijke straling. De uitschakeling kan niet met de Kpn heb ik begrepen.

 


Je eigen wifi thuis uitschakelen i.v.m. straling creëert een schijnveiligheid, wifi en andersoortige straling, die niet door jou geproduceerd wordt, komen gewoon je huis binnen, of je moet je huis dusdanig gaan isoleren dat het stralingsvrij wordt.

Zelfs als je in een hutje op de hei gaat wonen krijg je nog straling binnen. @Rsjn 


Dank voor de nuttige info. Ik ga de optie van Asus bestuderen omdat bekabeling of aansluiten op een bekabeld apparaat technisch een beste klus is. De uitschakeling van de versterker is ook belangrijk I.v.m de mogelijke straling. De uitschakeling kan niet met de Kpn heb ik begrepen.

Die is er wel op de SuperWiFi's. 

En bij de nieuwe KPN software:

 


Een bekabelde verbinding is echt aan te raden. Draadloos levert u flink in op snelheid en stabiliteit. Maar het is uw keuze...


Hoi @Rsjn, welkom op onze community! Kom je er een beetje uit zo?


Een Mesh-setje aanschaffen om dit te pas en onpas uit te zetten, vanwege straling? Daar zijn die setjes niet voor bedoeld. Of je een of meerdere units moet hebben met alleen begane grond kunnen wij niet zeggen, da's afhankelijk van beton en zo, de bouwwijze van je ruimtes en de mogelijke plaatsing van die unit(s). Die dingen hebben een stopkontakt nodig en een "zichtbaar veld".


Reageer