Ja, dat kan ​@j.kooten39
Kan je ook uit leggen hoe ???????
j.kooten39 schreef:
Kan je ook uit leggen hoe ???????
Gewoon met een utp kabel. Kan bijna niet fout gaan. Als de stekker past is het goed. Er zitten 2 gele poortjes achterop. Dus met utp kabel vanaf modem naar poortje 1 achterop de SuperWiFi. Vanaf poortje 2 ga je met utp kabel naar de volgende SuperWiFi.
Wel wil ik je adviseren om dit niet direct te doen maar ze eerst beide los aan het modem te bekabelen.
Dit omdat ze beginnen met koppelen en updates binnen halen, en de tweede in de serie constant stopt tijdens het updaten omdat de eerste opnieuw opstart na een update. En die apparaten houden er niet van om onderbroken te worden tijdens het updaten.
Voor een ieder bedankt voor jullie reactie , ga het morgen uittesten
groet Hans
Iedereen bedankt voor de assistentie! Welkom op de KPN Community is het allemaal nog een beetje gelukt ​@j.kooten39?
Het is nog niet helemaal opgelost , ben vanmorgen gebeld er wordt een nieuwe HDMI kabel opgestuurd en ik moet het modem iets verder weg zetten van de TV ontvanger vandaan.
maar tot zover iedereen hartelijk dank voor jullie positieve hulp en vriendelijkheid
groet Hans van Kooten
Graag gedaan ​@j.kooten39! Ik hoor graag wat je bevindingen zijn en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!