Skip to main content
Vraag

Kan ik de namen van mijn SuperWifi punten in de MijnKPN app niet aanpassen?

• 17 maart 2025
  • 7 reacties
  • 54 keer bekeken

Heb in het menu van KPN Box 12 mijn Superwifi punten allemaal een “eigen” naam gegeven zodat ik weet in welk wifipunt ik evt een wijziging doe, maar bekijk in mijn WiFi instellingen via de MIJNKPN APP dan staan ze allen vermeld als SUPERWIFIPUNT 2.0 ( zie bijgevoegde foto) en niet met de naam die ik gegeven heb. Ook is het niet mogelijk om de namen van de punten aan te passen in de MijnKpn app wat voor de update volgens mij wel kon. Mijn vraag is: Kan ik dat op een of andere manier veranderen zodat ze wel met de toegewezen naam in beeld komen en niet met de alegrmene naam Superwifi 2.0.

Hieronder zoals ze in de MijnKpn app in beeld komen terwijl ik ze via de kpn box 12 een andere naam heb gegeven.

7 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27488 reacties
  • 19 maart 2025

Hoi ​@Polleke1962 . Welkom bij de KPN Community,.

Kun je ook voor mij nagaan welke firmware er nu op zit? Als je namelijk over bent naar de nieuwste firmware kun je het beste de app links laten liggen. Die wordt dan niet meer ondersteund en je kunt de topologie van je netwerk monitoren in de webinterface van de box12 en/of v10

• Auteur
  • Slimmerik
  • 56 reacties
  • 19 maart 2025

Het betreft firmware: SW2.C.24.07.04

Wat de app betreft gebruik ik de MijnKPN app, de KPNthuis app daar heb ik afscheid van genomen. Maar sinds de laatste update valt mij op dat het allemaal wat langzamer is en de de WIFI manager om het evt te verbeteren niet meer verder komt als het controleren op storingen in de buurt 🤔

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27488 reacties
  • 21 maart 2025

Kun je een screenshot delen van hoe de 5GHZ onderling verbinding maakt? Op welke bandbreedte dat is? Soms staat die op 40 en dat is verre van optimaal. 

• Auteur
  • Slimmerik
  • 56 reacties
  • 22 maart 2025

Is dit wat u bedoeld?

• Auteur
  • Slimmerik
  • 56 reacties
  • 24 maart 2025

Nu ben ik inmiddels zo ver dat de KPN wifi Manager aangeeft dat ik niet verbonden ben met het internet. (Zie afbeelding)Iemand een idee waar het mis gaat? Wat wel goed gaat is dat ik een mail heb dat mijn kortingsperiode bijna voorbij is, dat dan weer wel. 🤔

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Polleke1962 . Even los van die tools.  Ervaar je ook storing?

Als je denkt dat je snelheid beter kan, is het ook een optie om in te loggen in de webinterface van het modem.  Daar kun je een hele reeks instellingen tweaken. 

• Auteur
  • Slimmerik
  • 56 reacties
  • 26 maart 2025

Heb verder geen storing.

Reageer