Skip to main content

Kan ik een internet kabel in mijn wifi versterker stoppen en die dan aansluiten op mijn xbox. en welke internet kabel is dan het best? als ik op internet kijk staat er dat cat 8 het best is.

Welk merk en type wifiversterker gebruik je @Julian Moia 

Cat8 is overkill, de standaard door KPN geleverde CAT5e is meer dan voldoende.

Het allerbeste is en blijft de XBox rechtstreeks bekabeld op de modem/router aan te sluiten, ook dan is CAT5e meer dan voldoende.

 


ik heb de witte KPN wifi versterker. 

ik denk dat ik hem toch via de versterker ga aansluiten want naar de modem gaat moeilijk.


ik heb de witte KPN wifi versterker. 

ik denk dat ik hem toch via de versterker ga aansluiten want naar de modem gaat moeilijk.

De witte ronde of de witte vierkante? @Julian Moia 


de witte ronde.

 


de witte ronde.

 

En die versterker is dus draadloos goed werkend aangesloten? Dan kun je een netwerkkabel in de LAN-poort van de versterker doen.

Maar voor een spelcomputer is het geen ideale combinatie. Gewoon proberen zou ik zeggen @Julian Moia 


oke bedankt 😄


de witte ronde.

 

En die versterker is dus draadloos goed werkend aangesloten? Dan kun je een netwerkkabel in de LAN-poort van de versterker doen.

Maar voor een spelcomputer is het geen ideale combinatie. Gewoon proberen zou ik zeggen @Julian Moia 

Helemaal eens. Je kunt het proberen maar als je veel online gamed en je hecht waarde aan een lage ping, is een rechtstreekse kabel de meest efficiënte manier om het aan te sluiten.