Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn 1e Superwifi-punt aansluiten op een netwerkswitch ?

• January 15, 2022
  • 6 reacties
  • 123 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo; Ik heb mijn 1e SuperWifi-punt nu aangesloten met de bijgeleverde UTP kabel op mijn BOX12. Graag zou ik het Wifi-punt verplaatsen naar een locatie centraler op mijn benedenverdieping om de dekking nog iets te verbeteren. Er is daar een netwerkswitch aanwezig. Zou ik het Wifi-punt daarop kunnen aansluiten ? 

Beste antwoord door Joep1965

Ja hoor. Is geen probleem. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 15, 2022

Ja hoor. Is geen probleem. 

BruisTablet
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • January 15, 2022

Hallo; Ik heb mijn 1e SuperWifi-punt nu aangesloten met de bijgeleverde UTP kabel op mijn BOX12. Graag zou ik het Wifi-punt verplaatsen naar een locatie centraler op mijn benedenverdieping om de dekking nog iets te verbeteren. Er is daar een netwerkswitch aanwezig. Zou ik het Wifi-punt daarop kunnen aansluiten ? 

Als de switch ethernet aansluitingen heeft tot max 100Mbit dan zal de superwifi oranje branden.Dit maakt verder niets uit voor de werking. Bij 1000Mbit zal deze groen branden.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 16, 2022

Heb je het al geprobeerd @GerardM55? Ben benieuwd of het nu allemaal naar behoren werkt!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 16, 2022

Ja ik heb het net geprobeerd en het werkt prima ! bedankt Maja !

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 16, 2022

Helemaal top, bedankt voor de terugkoppeling :blush:

• Nieuwkomer
  • January 18, 2022

Yep is vandaag door KPN monteur ook gedaan!