Skip to main content

Hoi, 

Ik kom niet meer op de beheerpagina van mijn superwifi punten. 192.168.2.151 wordt meteen doorgestuurd naar mij modem.kpn dus beland ik op het modem (KPNBOX 12).

Soms lukt het perongeluk wel op de loginpagina te komen van het AP, maar log ik dan in dan wordt ik alsnog op het modem ingelogd.

Redelijk frusterend eigenlijk.

Het betreft de Wifi5 variant van de AP's overigens, het modem heeft wel wifi6. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @ErwinNL 

De KPN Box 12 wordt in batches geüpdatet naar software versie SGEJ100000516.
Er was een kleine groep klanten die de update nog moesten krijgen. Kennelijk was jij daar één van.

KPN Box 12 Update: Mesh MSGEJ10000448 & SGEJ100000516] | KPN Community

Hierdoor werkt de Box 12 nu samen met de 'mesh’ van de SuperWiFi. Het modem is ook de master-node. Daarom wordt je nu verbonden met de webinterface van het modem en niet de SuperWiFi.

Alle instellingen lopen nu via de beheerpagina's van de KPN Box 12 .


Hoi Ruud, 

 

Dank voor je antwoord 😊

 

Die update heb ik al (zie plaatje), heb ik onlangs opgemerkt doordat ik ineens wifi6 op m'n telefoon heb (via t modem dan), en de helft niet meer werkte 😂

Ik kan idd via de webinterface van het modem wel iets doen met de AP, maar niet meer alles wat ik eerst kon.

Ik vindt sowieso de mogelijkheden betreft instellingen die je krijgt vrij karig op de webinterface…

 


Hoi @ErwinNL 

Het kleine scherm van de telefoon vind ik niet prettig werken. De automatische aanpassing aan de schermgrootte beperkt het overzicht. Ik gebruik eigenlijk altijd mijn PC. Dat werkt voor mij beter.