Skip to main content

Goedenavond 

Onze adapter van de WiFi Experia box is kapot (doet niks meer), zouden wij hiervoor een nieuwe toegestuurd kunnen krijgen? 

Met vriendelijke groet,

Esther Hissink - den Hartogh 

Hallo @Essie139 ,

Het snelste is om dan nu te bellen met 0800-0402. Dan sturen zij jou een nieuw exemplaar op. 


Beste @Essie139, heb je inmiddels contact met ons gehad en is het omruilen gelukt?


Goedemiddag,

Ik heb contact gehad inderdaad. De adapter voor de Experia WiFi (zie bijgevoegde foto) kon bij jullie zelf niet meer besteld worden dus iemand anders zou dit oppakken. Ik heb hier helaas nog niets van terug vernomen. 
 

groetjes Esther 


Ah, dit is inderdaad geen Experia Box, maar een Experia Wifi. Die kunnen we helaas niet opsturen. Als de Experia Wifi nog binnen de garantie is, dan kan je met de bon langs de KPN winkel. Als dit niet het geval is, dan kunnen we je er niet aan helpen. Je zou bij een onderdelenwinkel kunnen kijken of zij een universele adapter hebben. Als dit niet het geval is, dan kan je er helaas geen gebruik meer van maken. Je zou dan kunnen overwegen om via de Wifi Manager een SuperWifi punt aan te schaffen. 


Hoi @Marcia_ ,

Je kan ook gewoon een superwifi adapter opsturen, die past ook en heeft voldoende vermogen.

Arcadyan gebruikt zo'n rare adapterplug dat passende adapters nagenoeg niet vindbaar zijn…

 


Je hebt helemaal gelijk, @martijn197108!

 

@Essie139 ik bestel een SuperWifi adapter voor jou. Deze kan je binnen twee werkdagen ophalen bij de Primera bij jou in de buurt. Je ontvangt nog een sms zodra deze daadwerkelijk bij het PostNL punt ligt. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.


Super, dankjewel! 


Ik heb nog geen sms ontvangen, is de adapter al verstuurd? 


Zou u mij antwoord kunnen geven op bovenstaande vraag? 


Het duurt wel lang inderdaad.

Ik heb haar nu een @ melding gegeven(dan krijgt ze een mail en hopelijk komt ze dan wel).

@Marcia_ 


Sorry voor de late reactie, @Essie139! Ik had een paar dagen verlof en was er niet vanuit gegaan dat het mis zou gaan 😞. Ik weet niet precies waarom het niet goed gegaan is, maar ik heb er opnieuw eentje voor je besteld. Laat je even weten of het nu wel goed gaat? Je zou 'm morgen of uiterlijk donderdag moeten ontvangen.