Goedenavond
Onze adapter van de WiFi Experia box is kapot (doet niks meer), zouden wij hiervoor een nieuwe toegestuurd kunnen krijgen?
Met vriendelijke groet,
Esther Hissink - den Hartogh
Goedenavond
Onze adapter van de WiFi Experia box is kapot (doet niks meer), zouden wij hiervoor een nieuwe toegestuurd kunnen krijgen?
Met vriendelijke groet,
Esther Hissink - den Hartogh
Hallo
Het snelste is om dan nu te bellen met 0800-0402. Dan sturen zij jou een nieuw exemplaar op.
Beste
Goedemiddag,
Ik heb contact gehad inderdaad. De adapter voor de Experia WiFi (zie bijgevoegde foto) kon bij jullie zelf niet meer besteld worden dus iemand anders zou dit oppakken. Ik heb hier helaas nog niets van terug vernomen.
groetjes Esther
Ah, dit is inderdaad geen Experia Box, maar een Experia Wifi. Die kunnen we helaas niet opsturen. Als de Experia Wifi nog binnen de garantie is, dan kan je met de bon langs de KPN winkel. Als dit niet het geval is, dan kunnen we je er niet aan helpen. Je zou bij een onderdelenwinkel kunnen kijken of zij een universele adapter hebben. Als dit niet het geval is, dan kan je er helaas geen gebruik meer van maken. Je zou dan kunnen overwegen om via de Wifi Manager een SuperWifi punt aan te schaffen.
Hoi
Je kan ook gewoon een superwifi adapter opsturen, die past ook en heeft voldoende vermogen.
Arcadyan gebruikt zo'n rare adapterplug dat passende adapters nagenoeg niet vindbaar zijn…
Je hebt helemaal gelijk,
Super, dankjewel!
Ik heb nog geen sms ontvangen, is de adapter al verstuurd?
Zou u mij antwoord kunnen geven op bovenstaande vraag?
Het duurt wel lang inderdaad.
Ik heb haar nu een @ melding gegeven(dan krijgt ze een mail en hopelijk komt ze dan wel).
Sorry voor de late reactie,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.