Skip to main content

Op internet lees ik dat de Experia Box 12 een ingebouwd superwifi punt heeft, waardoor er na een software update geen superwifi punt meer aangesloten aan de Box 12 hoeft te staan. De Box 12 beschikt op dit moment over deze software: SGEJ10000516. 

Heeft de Box 12 de update al gehad? Wanneer ik nu namelijk het superwifi punt niet aangesloten laat aan de Box 12 heb ik geen wifi.

 

Hoeveel ruimte mag er tussen 2 superwifi punten zijn. Ik heb namelijk in de woonkamer een superwifi punt staan en dit brand groen. Wanneer ik echter op de gang een tweede superwifi punt in steek, brand deze al oranje, terwijl er maar 5 meter en 1 muur tussen de punten zit.

Wanneer ik dit wifipunt vervolgens een etage hoger zet brand deze ook oranje. Er zou toch een verschil moeten zijn tussen een etage hoger en 5 meter verder.

 

*admin: topics samengevoegd


Hoi @Foeks1987, welkom op ons forum!

Ik heb je topics even samengevoegd.

Met de softwareversie SGEJ100000516 is je box 12 inderdaad je eerste superwifipunt! Zie ook: 

De afstand tussen je apparaten is altijd wat lastig te beoordelen op afstand maar het lampje is wel een goede indicatie hoe goed de verbinding is. Zie ook:

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat er uit bent. Anders hoor ik het graag!