Skip to main content

Goedemiddag,

Thuis op zolder is ons internet helaas niet goed genoeg ondanks 2 witte wifi punten.

1 wifi punt staat in de woonkamer, en 1 wifi punt op een slaapkamer. Geprobeert om die van de slaapkamer op de overloop op zolder te zetten maar helaas orange en werkt dus niet.

Met KPN gebelt, zeer vriendelijke jongen en behulpzaam en wilde mij helpen om een extra punt te krijgen met korting maar helaas internet te goed. (Eigelijk schandalig ooit zelf 2 punten moeten kopen! Al jaren hebben we alles bij KPN maar goed) nu wilde ik er 1 kopen 99euro... bol.com 92, dus daar maar gekocht.

 

Nu mijn vraag, krijg er dus een zwarte (verbeterde versie bij) hoe kan ik deze het beste aansluiten omdat ik al 2 witte heb.

Gok alles opnieuw maar hoe kan ik dit het beste doen en welke volgorde.

 

Hoor het graag! Bedankt!

Op marktplaats staan er tientallen dus het had goedkoper gekund😉. De zwarte een half uurtje met een kabel aan het modem hangen zou voldoende moeten zijn om het werkend te krijgen. 


Bedankt voor je reactie... die witte hoef ik verder niets mee te doen? Kan ik gewoon lwten staan?


Bij KPN kosten ze nu €62,50 @Joep1965 en @lesleyp , alleen in de KPN webshop nog €99.

 


Meen je dat ja???

Wat een oplichters


@lesleyp Via Wifi Manager App kan je korting krijgen en betaal niet de vol prijs van 99,-


Ja alleen als je internet niet goed is... maar ik heb er al 2 dus zeggen ze ja het is goed...


@lesleyp Vreemd, ik heb nog geen en mijn wifi is goed maar als ik op wifi verbeteren klik kan ik 3 voor 184,5-€ bestellen. 

 


Goedemiddag,

Thuis op zolder is ons internet helaas niet goed genoeg ondanks 2 witte wifi punten.

1 wifi punt staat in de woonkamer, en 1 wifi punt op een slaapkamer. Geprobeert om die van de slaapkamer op de overloop op zolder te zetten maar helaas orange en werkt dus niet.

Met KPN gebelt, zeer vriendelijke jongen en behulpzaam en wilde mij helpen om een extra punt te krijgen met korting maar helaas internet te goed. (Eigelijk schandalig ooit zelf 2 punten moeten kopen! Al jaren hebben we alles bij KPN maar goed) nu wilde ik er 1 kopen 99euro... bol.com 92, dus daar maar gekocht.

 

Nu mijn vraag, krijg er dus een zwarte (verbeterde versie bij) hoe kan ik deze het beste aansluiten omdat ik al 2 witte heb.

Gok alles opnieuw maar hoe kan ik dit het beste doen en welke volgorde.

 

Hoor het graag! Bedankt!

@lesleyp mijn situatie is als volgt:

1e superwifi 1.0 bekabeld id woonkamer 

2e superwifi 1.0 bekabeld id slaapkamer hoog op de kleding kast. (als het mogelijk is plaats hem altijd zo hoog mogelijk)

3e superwifi 2.0 draadloos op zolder in de buurt van het trapgat. 

Nergens last van, goede dekking in het hele huis.

In iedergeval succes 


Goedemiddag,

Thuis op zolder is ons internet helaas niet goed genoeg ondanks 2 witte wifi punten.

1 wifi punt staat in de woonkamer, en 1 wifi punt op een slaapkamer. Geprobeert om die van de slaapkamer op de overloop op zolder te zetten maar helaas orange en werkt dus niet.

Met KPN gebelt, zeer vriendelijke jongen en behulpzaam en wilde mij helpen om een extra punt te krijgen met korting maar helaas internet te goed. (Eigelijk schandalig ooit zelf 2 punten moeten kopen! Al jaren hebben we alles bij KPN maar goed) nu wilde ik er 1 kopen 99euro... bol.com 92, dus daar maar gekocht.

 

Nu mijn vraag, krijg er dus een zwarte (verbeterde versie bij) hoe kan ik deze het beste aansluiten omdat ik al 2 witte heb.

Gok alles opnieuw maar hoe kan ik dit het beste doen en welke volgorde.

 

Hoor het graag! Bedankt!

@lesleyp mijn situatie is als volgt:

1e superwifi 1.0 bekabeld id woonkamer 

2e superwifi 1.0 bekabeld id slaapkamer hoog op de kleding kast. (als het mogelijk is plaats hem altijd zo hoog mogelijk)

3e superwifi 2.0 draadloos op zolder in de buurt van het trapgat. 

Nergens last van, goede dekking in het hele huis.

In iedergeval succes 

*********************************************

Bedankt voor je bericht. Ik heb nu alles gewoon draadloos? Niets bekabelt omdat het niet hoeft? Ik heb namelijk ook niet de mogelijkheid om ze bekabelt aan te sluitenm zelfde manier maar dan draadloos?


@lesleyp Vreemd, ik heb nog geen en mijn wifi is goed maar als ik op wifi verbeteren klik kan ik 3 voor 184,5-€ bestellen. 

 

Ja KPN vertelde me ook omdat er al 2 in het netwerk staan, ik geen korting krijg.


@lesleyp Maak jouw huis tot een met 3 verdieping en in ieder verdieping wifi nodig, dan krijg je misschien ook 3 aangeboden.


@lesleyp Maak jouw huis tot een met 3 verdieping en in ieder verdieping wifi nodig, dan krijg je misschien ook 3 aangeboden.

Gedaan, maar helaas...dus maar gewoon bij bol.com besteld


Gister wilde ik mijn 3e WIFI punt instaleren, gedaan wat moet maar zodra ik hem er af haal en op de locatie zet wordt het lampje paas🤷.

Aangesloten, en een paar uur aan de kabel gehad maar dus helaas.

 

Ik weet dat de thuis app van KPN geen ondersteuning meer bied, maar toch zien ik als hij werkt er maar 2 staan (enne moment werkt hij andere keer niet.)

Iemand nog een idee??

ander iets er staat bij wifi 5g, klopt het dat hij wel schakelt dussen 2.4 en 5? Dit ivm met de draadloos spotjes? Spotjes werken nu wel maar de afstandsbediening helaas niet…

 

Bedankt al vast!


@lesleyp Maak bij alle 3 superwifi een reset naar fabrieksinstelling en laat ze een voor een bekabeld aan jouw experia modem aan sluiten om de gegevens van modem te overnemen.

Plaats eerst de Superwifi2 op de slaapkamer en laat hem verbinden met wifi van modem tot hij groen wordt.

Plaats de 1. Superwifi1 in de woonkamer en laat hem verbinden tot hij groen wordt.

Plaats de 2. Superwifi1 op zolder en laat hem verbinden tot hij groen wordt, als hij niet groen maar orange wordt, dan heb je hem nog steeds op 2.4Ghz en 2 andere SuperWifi op 5Ghz.

Belangrijk dat je eerst jouw superwifi2 laten verbinden en dan de superwifi1.


Bedankt voor je bericht.

Je bedoelt 1 voor 1 omstebeurten even bekabelt houden toch?

Ik ga een reset uitvoeren bedankt


Welk modem heeft u? Dat zie ik zo snel niet in dit topic staan... De KPN Box? Of Experiabox? V10? V10a? 


V12


Vanmorgrn had kk even alleen die 3e wifi 2.0 gedaan het leek.goed daarna rood, andere 2 ook rood alles er nu uit en geen internet meer in huis🙈🤷

Gek toch

 

Straks alle 3 een harde reset....  

 

Maar hoor gwn internet te hebben toch??


U heeft gewoon internet. Alleen geen WiFi 😉

Heeft u een bekabeld aangesloten pc of laptop in huis?

De WiFi punten na het resetten wel een half uurtje bekabeld aangesloten laten. Want soms gaan ze updaten. Dat kost even tijd.


Maar ik heb 3 punten alle 3 belabelt aangesloten laten?? Want zoveel vrije poorten heh ik niet haha


U heeft gewoon internet. Alleen geen WiFi 😉

Heeft u een bekabeld aangesloten pc of laptop in huis?

De WiFi punten na het resetten wel een half uurtje bekabeld aangesloten laten. Want soms gaan ze updaten. Dat kost even tijd.

Kan ook geen tv kijken.. niets mm


Zit de tv-ontvanger rechtstreeks op de KPN Box aangesloten? En die werkt niet?

WiFi van de KPN Box zelf zou het ook gewoon nog steeds moeten doen zonder SuperWiFi's zit ik me nu te bedenken. U heeft helemaal geen WiFi meer?

Doet de KPN Box het nog wel?


Heel gek nu.…

Super wifi 1 oude aangesloten... werkt

Super wifi 2 oude aangesloten... werkt

Super wifi 3 2.0 (zwart) aangesloten is nu ook groen.... alleen heb geen wifi meer met die 2 had ik gewoon wifi... gek toch???


Internet en wifi blijven nu knipperen op de modem... en heb geen wifi meer in huis zodra die zwarte (nieuwe wifi 2.0) is aangesloten.


@lesleyp Welke versie hebben de firrmwares op box12 en superwifi2?