Skip to main content

KPN monteur heeft een week geleden glas geplaatst en twee mesh  "super" wifi punten ingesteld. Na een week werkt het allemaal niet meer. Rode lampjes branden en internet werkt alleen nog maar als je de "super" wifi punten uitzet. Op het forum lees je dat veel mensen vaak die punten opnieuw bedraad moeten aansluiten en opnieuw moeten instellen. Maar al na één week is wel erg snel, ik wil dit niet iedere week gaan doen. Bah. Misschien had ik geen KPN moeten kiezen. Als ik had geweten dat "super" wifi zo slecht was en zovaak opnieuw ingesteld niet worden had ik er niet aan begonnen. 

Welkom Peter!
Heb je alles al even van het stroom af gehad ? Staan ze misschien te ver weg van het modem ?


Welkom Peter!
Heb je alles al even van het stroom af gehad ? Staan ze misschien te ver weg van het modem ?

Uiteraard meerdere keren van het stroom gehaald en ze staan beide ongeveer 5 meter vanaf de meterkast.


Hmm, als je SuperWifi punten telkens voor problemen zorgen snap ik dat je hier niet zo blij mee bent @Pieter van der MeulenÂ đŸ˜•

Dit is echter niet de normale gang van zaken, dus hopelijk valt er iets te wijzigen aan de manier van instellen of de plaatsing, waardoor het allemaal wél goed gaat werken!

Als eerst wil ik je aanraden om dit artikel goed door te lezen en bij voorkeur ook de ‘schone installatie’ uit te voeren:

 


Reageer