Sinds een paar dagen een probleem met de super wifi versterkers na een aantal maanden goed werkende wifi.
Sinds kort kan ik geen fatsoenlijke connectie meer krijgen met de super wifi versterkers, al van alles geprobeerd de versterkers gereset, modem en wifi instellingen gereset, alles opnieuw geïnstalleerd. Ik heb 3 versterkers, alle 3 bij het modem gehad als eerste wifipunt. Maar het helpt allemaal niet.
Het lukt gewoon om de versterkers te installeren via de KPN thuis app en dan heb ik goed werkende wifi voor ongeveer een uurtje of 2. Maar vervolgens uit het niets, begint de eerste versterker die bij het modem staat een paar minuten blauw te knipperen om vervolgens weer op groen te gaan staan. Wat erin resulteert dat ik op geen van mijn apparaten nog wifi heb. Ook de thuis app zegt dan geen verbinding. De enige oplossing is dan om op het modem de wifi knop in te drukken zodat ie weer vanaf het modem een wifi signaal geeft.
Nergens kan ik vinden dat iemand dit zelfde probleem heeft, ik heb geen idee wat ik nu nog zal moeten doen. Graag antwoord als iemand een oplossing heeft, en niet met de standaard stappenplan komen want daar alles al mee geprobeerd, met app, zonder app etc etc.