We zijn recent verhuisd en op de plek waar ik mijn computer ging neerzetten was geen (snelle) mogelijkheid voor bekabeld internet. Mijn vaste computer kan alleen bekabeld, en heb ik nodig voor mijn bedrijf.
Mijn vader ging naar KPN om te zoeken voor een oplossing. Grote beloftes en ‘ja ja meneer, dat werkt helemaal prima’ kreeg die te horen. Natuurlijk heeft hij er niet veel verstand van maar heeft die 2 punten gekocht en geïnstalleerd voordat ik hem überhaupt kon stoppen om deze miskoop te doen.
Zijn deze nog te retouren?
Upload en download speed is wel redelijk, maar meer grote lag spikes en het lijkt wel alsof de cijfers liegen. Punten vallen om het uur wel een keer uit (fijn als je bezig bent met werk)
Gamen is niet te doen, iets streamen of downloaden werkt hier en daar goed als je geluk hebt.
Kers op de taart, als ik mijn computer aan zet, kan ik minsten 5 minuten wachten tot dat hij mijn bekabelde LAN ‘herkend’.
Soms moet je de de stekker van de wifi punt erin en eruit doen (en dan nog wachten) want het kan zijn bij een verse opstart van je computer dat die gewoon helemaal niet verbind.
Ik heb maar 1 punt in gebruik, stel je voor als je er 2 moet gebruiken…
Hier en daar zit er een goede dag tussen, maar verder ben ik zeer ontevreden en vind het gewoon zielig dat ze deze mooie verkoop praatjes gebruiken bij iemand die er geen verstand van heeft.
Mijn vraag is: Heeft iemand een andere oplossing voor de situatie zoals ik? Heb kabel nodig maar deze KPN punten beginnen mij echt zeer te irriteren. Een kabel door trekken zonder hem ergens over de vloer hebben lopen is ook geen optie.