Skip to main content

Nou beste KPN schaam jullie. Nog altijd mag ik extra kosten betalen omdat de wifi niet optimaal werkt. Alle hulp op afstand doorstaan.

Maar aan een trouwe klant geen wifi versterkers kunnen verstrekken.

Diep teleurgesteld … ik heb gewoon glasvezel en woon in een normaal huis. 
Jullie kunnen mij niet verder helpen?!?!?

Dus ben ik genoodzaakt over te stappen. Naar Budget omdat mijn energie daar al loopt.

Helaas wel via KPN netwerkt. Maar krijg wel zonder extra kosten wifi versterkers …

Ben benieuwd …  

Als mijn termijn voor  2 gsm aflopen.  Ben ik KPN vrij.

Ga zo door …

een niet tevreden klant

06-*********

 

*admin: privégegevens verborgen

Bij mij krijg ik de kamer niet perfect verlicht.  Bel ik de energiemaatschappij en vraag ik om een gratis staande schemerlamp.  En wat denk je wat ze zeiden? Die krijg je niet!!! Ik zeg schaam je! Ik zit op de bank en kan niet eens goed een boek lezen. Ik ga overstappen.  Toch te idioot dat ze niet zorgen voor goede verlichting!! En ik ben er al jaren klant he. Bizar!!


Bij mij krijg ik de kamer niet perfect verlicht.  Bel ik de energiemaatschappij en vraag ik om een gratis staande schemerlamp.  En wat denk je wat ze zeiden? Die krijg je niet!!! Ik zeg schaam je! Ik zit op de bank en kan niet eens goed een boek lezen. Ik ga overstappen.  Toch te idioot dat ze niet zorgen voor goede verlichting!! En ik ben er al jaren klant he. Bizar!!

Hallo @Joep1965 , ben je in een ‘melige’ bui vandaag, ik zie meer van dat soort reacties vandaag binnen dit forum.:thinking:


Hallo @Maratea 

Maar aan een trouwe klant geen wifi versterkers kunnen verstrekken.

KPN verstrekt eventueel wel degelijk de gevraagde versterkers na het doorlopen van de wifimanager in de MijnKPN-app, tegen het zeer voordelige tarief van €39,95 per stuk, normaal €99,50 per stuk.

 


Bij mij krijg ik de kamer niet perfect verlicht.  Bel ik de energiemaatschappij en vraag ik om een gratis staande schemerlamp.  En wat denk je wat ze zeiden? Die krijg je niet!!! Ik zeg schaam je! Ik zit op de bank en kan niet eens goed een boek lezen. Ik ga overstappen.  Toch te idioot dat ze niet zorgen voor goede verlichting!! En ik ben er al jaren klant he. Bizar!!

Amen. @Joep1965 you just made my day! 


Ja dank je Joep!!!

Werk je bij KPN!!! Je vergelijkt appels met peren. Jouw energiebedrijf garandeert toch geen optimale verlichting in jouw hele huis.

 

 

 


Ja dank je Joep!!!

Werk je bij KPN!!! Je vergelijkt appels met peren. Jouw energiebedrijf garandeert toch geen optimale verlichting in jouw hele huis.

Nou, die van mij wel hoor. Die zeggen dat ik hun stroom door het hele huis kan gebruiken om de lampen te laten branden 💡


Nou, dat zegt KPN ook! Gegarandeerd super snelle Wifi overal in huis. 


Maar er staat nergens dat het gratis is. U heeft misschien wel voor veel geld appartuur in huis wat wifi gebruikt.  Waarom mag de appartuur die dat allemaal aanstuurt niets kosten?


@Maratea Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over je wifi verbinding en over hoe KPN hier mee omgaat. 

Het klopt inderdaad dat KPN goede wifi in huis garandeert, het klopt inderdaad ook dat dit niet altijd gratis is. (zie bijvoorbeeld de voorwaarden wifi vanaf 5 juli 2021)

Wel bieden we klanten de mogelijkheid om via de Wifi Manager voordelig wifi versterkers aan te schaffen. 

De actie die je krijgt bij Budget, krijg je zoals zelf al zegt omdat je daar ook energie afneemt. 

KPN doet dit ook voor bestaande klanten, in de vorm van Husselvoordelen, waarbij je als je verschillende producten afneemt ook verschillende kortingen krijgt. 

Bijvoorbeeld als je mobiel en internet combineert. 


Hallo @Rutger_ , in de voorwaarden staat dat KPN het modem versterkt, dat zal wel verstrekt moeten zijn.

Verder wordt nu de wifi 2 geleverd en klopt de prijs van €29,95 niet meer.

 


Beste Rutger, 

Als klant had ik tv, internet en Mobile.

Laat klanten gewoon niet aanmodderen … de talloze telefoontje naar jullie klantenservice.

Alle goedbedoelde oplossingen, wifi manager, nieuwe modem etc …

Mijn verwachting was dat jullie contact hadden gezocht en een deskundig persoon laten beoordelen hoe mijn situatie is.

 Dan neem je de moeite om je klacht kenbaar te maken… krijg je een hoop negatieve reacties van wel tevreden klanten …

Hebben jullie niks beters te doen …

dan je negatief uit te laten.

 

 

 

 


U betaalt voor een goede verbinding tot en met het modem. Alles wat daarna komt is voor u. Logisch want kpn kan niet zien hoe u woont. Hoe groot het huis is bijvoorbeeld.  U kunt een monteur bestellen die wifi kan optimaliseren maar dat kost natuurlijk wat. 


U betaalt voor een goede verbinding, met 1 computer bekabeld aangesloten rechtstreeks op het modem.