Skip to main content
Beantwoord

KPN Wifi Manager - advies is 1 Superwifi punt, maar kan dat voor wifi op zolder?

• 26 april 2022
  • 3 reacties
  • 137 keer bekeken

Goedemorgen, ik wil mijn Wifi op zolder verbeteren. Ik heb de KPN Wifimanager gedaan en het advies was 1 Superwifi punt. Nu vraag ik mij of dit wel gaat werken, want ik heb alleen een Experiabox 10a.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @WillenJan79! Als je met alleen de V10a op de 2de verdieping al goed wifi hebt vermoed ik dat een enkel superwifipunt al wel genoeg zal zijn. Mocht je er toch liever 2 hebben kun je de wifimanager ook vertellen dat je huis groter is, daarmee past hij het aanbod aan. ðŸ˜Š

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 26 april 2022

U heeft een huis met 3 verdiepingen? De Experiabox staat beneden? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 26 april 2022

Ja, dat klopt. Op de begane grond staat de Experiabox en de zolder is op de 2de verdieping. De wifi op de 1ste verdieping is prima

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16428 reacties
  • Antwoord
  • 28 april 2022

Hoi @WillenJan79! Als je met alleen de V10a op de 2de verdieping al goed wifi hebt vermoed ik dat een enkel superwifipunt al wel genoeg zal zijn. Mocht je er toch liever 2 hebben kun je de wifimanager ook vertellen dat je huis groter is, daarmee past hij het aanbod aan. ðŸ˜Š