Mijn super Wifi 1 punten (witte kastjes) werkten prima met mijn oude Experiabox V10. Sinds gisteren heb ik een nieuwe Box 12b geïnstalleerd. Hiermee krijg ik de superwifi 1 punten met geen mogelijkheid meer mee aan de praat.
Deze stappen herhaaldelijk uitgevoerd:
- Reset SuperWifi punt naar fabrieksinstellingen en gewacht tot lampje paars is
- Daarna netwerkkabel ingeplugd en gewacht tot lampje groen continu brandde.
Dat groen lampje zou moeten aangeven dat het SuperWifi 1 punt de Wifi instellingen van het modem heeft overgenomen, dit is echter niet het geval. In het overzicht van mijn Wifi netwerken is dit punt te zien met een eigen Wifi Naam WE2-13618A. Bijkomend, als ik ethernet loskoppel van het Super Wifi punt, dan wordt het lampje hiervan terug paars,
Herhaaldelijk mijn 12b modem en SuperWifi punt gereset naar fabrieksinstellingen, maar dit lost het probleem niet op.
Mijn Superia Box 12b heeft firmware versie V12.C.24.05.08. In een andere thread zie ik dat als de firmware versie V12.C.23.xxxxx is, de SuperWifi 1 punten niet meer zouden werken en vervangen moeten worden vervangen door een SuperWifi 2 punt (zwart). Ik zie dat mijn fw versie hoger is, dus klopt dit dat die superwifi 1 punten hier dan niet meer mee werken? Hier ben ik niet blij mee als dit zo is.