Skip to main content

De superwifi heeft voor maanden op de 2e verdieping op dezelfde plaats gestaan en is altijd groen gebleven tot vandaag. Waar ik hem ook neerzet in het huis, hij wil niet verbinden. De andere superwifi, die beneden staat en met een ethernetkabel is verbonden met de Xperia box, werkt wel normaal en geeft groen licht.

Wat ik ook ontdekt heb, is dat de wifi boven (met de oranje superwifi) 2 keer zo snel is (30mbs op mijn telefoon) als beneden (waar een groene superwifi is) daar is de sterkte 15mbs is op mijn telefoon

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

 

Hoi @Arcturus. Welkom op het KPN Forum! Begrijp ik goed dat jouw SuperWifi boven niet meer werkt of brandt het lampje alleen oranje maar werkt het wel. Op de pagina “KPN SuperWifi: installatie en gebruik” lees je trouwens meer hierover.


Hallo @Vikash, de superwifi werkt nog wel goed, het lampje brandt alleen oranje


@Vikash even een update: de superwifi is nu groen geworden, maar de wifi is nog redelijk sloom (20mbs)


Wat goed om te lezen dat het lampje inmiddels groen is geworden. Wanneer het lampje constant groen brandt betekend dat dat de verbinding actief is. Heb je al eens geprobeerd om deze versterker wat dichterbij de andere te plaatsen?


Wat goed om te lezen dat het lampje inmiddels groen is geworden. Wanneer het lampje constant groen brandt betekend dat dat de verbinding actief is. Heb je al eens geprobeerd om deze versterker wat dichterbij de andere te plaatsen?

Yep! Het is nu opgelost. Erg bedankt :)


Graag gedaan @Arcturus :blush: