Skip to main content
Antwoord

Lampje op SuperWifi 2 brandt niet, maar wel verbinding, wat nu?

• August 1, 2025
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Lampje wifipunt versterker brandt niet, ik heb wel gewoon verbinding? Moet ik hier iets aan doen?

WSP knopje voorkant indrukken heeft geen effect . Als ik hem van de stroom haal of uitzet en weer aan brandt het even tijdens verbinding zoeken, maar gaat daarna uit. Verbinding is goed, wel vaak even uitval.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@wilpiet ,

Het is iets wat je kunt instellen door de WPS-knop kort in te drukken: 

Knoppen

WPS (achterkant)

Hiermee kun je apparaten verbinden met de wifi zonder het wachtwoord te hoeven invullen. Druk  2 seconden op de WPS knop. Je hebt dan twee minuten de tijd om je apparaat via WPS te verbinden.

Druk je de WPS kort in, dan kun je het lampje van de SuperWifi instellen. Er zijn drie standen: aan, dimmen, uit.
Druk de knop steeds kort in tot de gewenste stand bereikt is.

Zijn je SuperWifipunten aangesloten op een Box 12 met de nieuwe KPN Software? Dan kun je ook in de webinterface van de Box 12 de lampjes van al je SuperWifipunten instellen.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 1, 2025

Hallo ​@wilpiet ,

Het is iets wat je kunt instellen door de WPS-knop kort in te drukken: 

Knoppen

WPS (achterkant)

Hiermee kun je apparaten verbinden met de wifi zonder het wachtwoord te hoeven invullen. Druk  2 seconden op de WPS knop. Je hebt dan twee minuten de tijd om je apparaat via WPS te verbinden.

Druk je de WPS kort in, dan kun je het lampje van de SuperWifi instellen. Er zijn drie standen: aan, dimmen, uit.
Druk de knop steeds kort in tot de gewenste stand bereikt is.

Zijn je SuperWifipunten aangesloten op een Box 12 met de nieuwe KPN Software? Dan kun je ook in de webinterface van de Box 12 de lampjes van al je SuperWifipunten instellen.