Hier precies hetzelfde. Superwifi punten hebben 2 jaar perfeect gewerkt. Sinds 3 weken, knipperen beide apparaten snel groen.
Alles gedaan volgens de app: dus wifi experiabox10 gereset, dan de superwifi 6 een voor een gereset, en bedraad aangesloten. Stappen doorlopen, weer terug op de plak gehangen en na drie dagen weer de snelle knipperende lampjes en dus geen wifi dekking meer op mijn werkkamer op zolder.
Ik word hier moedeloos van. En het irriteert mij verschrikkelijk. Heb alles gedaan, dichterbij gezet (wat raar is, immers heeft het jaren goed gewerkt) een bedraad laten zitten en de ander boven gehangen, maar dan nog blijft het signaal wegvallen en knipperen de punten met een snel knipperend groen lampje.
Dubbel vervelend is dat mijn televisie kastjes ook constant in storing schieten. Continu resetten, en vastlopende apps. Kortom… ik begin een beetje KPN irritaties te krijgen.
Wie kan mij grondig helpen (dus niet de standaard dingen die ik in de walk throughs van KPN ook kan lezen, want dat alles heb ik al gedaan)?
Gr. Floris
Admin: afgesplitst