Skip to main content

Ik heb een maand een SuperWifi2. Deze werkte uitstekend.

Gister brandde hij rood en gaf geen verbinding.

Helemaal gereset (knipperend rood) Hij kreeg nu een paars lampje. Aangesloten met kabel op modem.

Na enkel tijd groen knipperen werd hij constant groen. Toch maar een uurtje zo laten staan.

Kabel eruit gehaald en opnieuw opgestart. Helaas werd het lampje weer paars (zonder reset) en na een uur brand hij nog paars en doet hij nog niets

Waar ligt dit aan?

Hallo @JPTwee zie onderstaande link voor hulp:

https://forum.kpn.com/kennisbank-wifi-en-wifi-versterkers-134

 


Alles bekeken maar geen oplossing gevonden. Ik heb overigens een KPN 12 modem.

Bij bekabeld wordt hat lampje van de superwifi groen. Op een meter van het modem gaat hij weer paars branden, zonder internetkabel.


Alles bekeken maar geen oplossing gevonden. Ik heb overigens een KPN 12 modem.

Bij bekabeld wordt hat lampje van de superwifi groen. Op een meter van het modem gaat hij weer paars branden, zonder internetkabel.

Superwifi,s uitzetten als ze paars zijn. Nu de v12 resetten via reset gaatje achterzijde(ingedrukt houden tot alles uitgaat). Wachten tot deze weer helemaal terug is inclusief wifi. Nu de paarse superwifi 2 via ethernet aansluiten gedurende 10min . 

Ethernet loshalen zou nu moeten resulteren in een draadloze verbinding. 

Beschreven volgorde is van belang. Probleem van synchroniseren zit zeer waarschijnlijk in de v12.


Ik zal mijn modem resetten. Wacht daar nog tot na het weekend mee. Ik moet dan alles opnieuw instellen.

Ik zie overigens bij inloggen in mijn modem, dat mijn superwifi wel bekabeld is aangesloten, maar geen ip adres heeft. Klop dat?


Hi en welkom op ons forum @JPTwee. Ik hoop dat je verder gekomen bent met de goede adviezen die je hierboven hebt gekregen. Deel gerust hoe het is afgelopen.


Hoi, gisteren mijn modem gereset naar de fabrieksinstellingen. De Superwifi volgens de gebruiksaanwijzing aangesloten en deze werk weer. Helaas twee tv's, een Ipad, twee telefoons en 3 computers opnieuw de wifi instellen.